تاریخ انتشار: 1401/01/06 18:08
کد خبر: 24171

شاگردان رحمتی آماده بازی با فجر می‌شوند(عکس)

آلومینیوم اراک در حال انجام تمرینات آماده‌سازی خود برای انجام نخستین بازی سال جدید است.
شاگردان رحمتی آماده بازی با فجر می‌شوند(عکس)

تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم که پس از پیروزی مقابل تراکتور تعطیل شده و سید مهدی رحمتی استراحت ۶ روزه به شاگردانش داده بود، مجددا از سر گرفته شده تا بازیکنان این تیم آماده انجام دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز شوند.

دور جدید تمرینات تیم آلومینیوم این روزها به‌طور فشرده و جدی زیر نظر رحمتی و دستیارانش در دو نوبت صبح و عصر در شهر اراک در حال پیگیری است تا بازیکنان این تیم پس از تعطیلات نوروزی، دوباره به شرایط خوب گذشته برگردند و بتوانند با آمادگی بیشتری به استقبال دیدار پیش رو مقابل فجر سپاسی بروند.

شاگردان رحمتی قرار است تا روز جمعه هفته جاری تمرینات‌شان را در اراک پیگیری کنند و احتمالا یک دیدار دوستانه هم برگزار خواهند کرد تا بازیکنان این تیم در شرایط مسابقه قرار بگیرند و قبل از بازی لیگ برتری برابر فجر سپاسی، به هماهنگی بیشتری برسند و امیدوار به کسب دومین پیروزی متوالی باشند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نیم‌فصل اول دو پیروزی در لیگ برتر و جام حذفی مقابل فجر سپاسی کسب کرد و حالا در شرایطی به استقبال دیدار پیش رو برابر شیرازی‌ها می‌رود که حریف آنها به دنبال فرار از منطقه سقوط و بالاتر رفتن از رتبه چهاردهم است، اما در آن سوی میدان شاگردان رحمتی نیز می‌خواهند صاحب یک برد دیگر شوند.

آلومینیوم اراک- مهدی رحمتی

آلومینیوم اراک


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9wnb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرابی: قرارداد رحمتی با آلومینیوم برای یک و نیم فصل است