تاریخ انتشار: 1401/01/07 08:13
کد خبر: 24160

یک پرسپولیسی: طفلکی باریکن استقلال اصلا مقصر نبود

بازیکن پیشین تیم ملی و پرسپولیس می گوید که دراگان اسکوچیچ تیمش را در سئول برای نباختن ارنج کرده بود.
یک پرسپولیسی: طفلکی باریکن استقلال اصلا مقصر نبود

مرتضی کرمانی مقدم با بیان این جملات ادامه داد: سرمربی کروات تیم ملی را محتاط و برای نباختن ارنج کرده بود. همین احتیاط بیش از حد و ترسیدن از تیم کره جنوبی باعث شد بدجوری ببازیم.

وی با اشاره به اینکه خروج شجاع خلیل زاده برنامه های اسکوچیچ را به هم ریخت، یادآور شد: تا زمانی که شجاع خلیل زاده در زمین بود خوب توانسته بودیم "سون" کاپیتان کره جنوبی را مهار کنیم اما با تعویض اجباری این مدافع شیرازه تیم ایران از هم پاشید. یک جورهایی کره ای ها سمت راست تیم ملی را هدف قرار داده و از همان ناحیه هم به ما ضربه زدند.

کرمانی مقدم درخصوص عملکرد عارف غلامی جانشین شجاع خلیل زاده نیز گفت: طفلکی عارف اصلا مقصر نبود چون او یک مدافع میانی است و اصلا مقصر نبود. بازی گرفتن از او در دفاع راست اشتباهی بود که اسکوچیچ مرتکب شد. البته همان طور که گفتم ارنج اسکوچیچ از ابتدا ایراد داشت و ضعف خط میانی ما اجازه نداد ۳ تا پاس متوالی رد و بدل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هرچند نمی توان تأثیر غیبت چند بازیکن اصلی تیم ملی به ویژه مهدی طارمی را نادیده گرفت اما نباید این قدر ضعیف ظاهر می شدیم. ما پیش از این نتایج خیلی خوبی گرفته بودیم و برهمین اساس انتظارات از تیم ایران بالا رفته بود.

کرمانی مقدم در پایان گفت: با این وجود معتقدم نباید عملکرد دراگان اسکوچیچ را با یک شکست قضاوت کرد. او تاکنون نتایج خوبی با تیم ملی گرفته و شاید صحیح نباشد که پس از باخت به کره جنوبی همه بخواهیم به این مربی حمله کنیم. باید اجازه بدهیم اسکوچیچ درآرامش تیمش را جمع کند و بعد او را در شرایط بهتری قضاوت کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5aqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرمانی‌مقدم:رمضانی هنوز استرس دارد