تاریخ انتشار: 1401/01/08 15:42
کد خبر: 24121

سرمربی لبنان: به صعود فکر نمی‌کنیم/ از باخت قبلی درس گرفته‌ایم

سرمربی تیم ملی لبنان می‌گوید تیمش فقط روی کاغذ برای صعود به مرحله پلی آف شانس دارد و به همین دلیل به صعود فکر نمی‌کند.

سرمربی لبنان: به صعود فکر نمی‌کنیم/ از باخت قبلی درس گرفته‌ایم

ایوان هاسیک، سرمربی تیم ملی فوتبال لبنان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ایران اظهار کرد: ابتدا صعود ایران به جام جهانی قطر را تبریک می‌گویم، بازی مهمی مقابل ایران داریم و این بازی بسیار مهم است. امیدواریم غیر از بازی خوب، یک بازی شرافتمندانه و باکیفیت را ببینیم. می‌دانیم‌ که تمام بازی‌های این مرحله سخت است، به ویژه بازی با تیم ملی ایران که شرایط خوبی دارد و از بازیکنان خوبی سود می‌برد.

سرمربی لبنان در خصوص ابتلای بازیکنانش به کرونا و همچنین باخت لحظه آخری در بازی رفت مقابل ایران گفت: چند بازیکن را برای بازی فردا از دست دادیم، اما به معنای این نیست که شانسی نداریم چون جانشین‌های خوبی در اختیار داریم. از تجربه بازی رفت هم درس گرفته‌ایم.

وی درباره شانس تیمش برای صعود به مرحله پلی‌آف و شکست در بازی قبلی مقابل سوریه گفت: صرفا روی کاغذ شانس داریم. به صعود فکر نمی‌کنیم و به این بازی به عنوان یک چالش خوب مقابل تیم ایران نگاه می‌کنیم.

هاسیک در رابطه با نگاه رسانه‌های لبنانی به وی و هدف تیمش برای بازی فردا مقابل ایران گفت: کاملا مشخص است که وقتی یک تیم در فوتبال می‌بازد، انتقادها افزایش می‌یابد. شانس ما برای صعود به پلی‌آف خیلی کم و صرفا روی کاغذ است. این فوتبال است و به ایران آمده‌ایم تا بهترین عملکرد را داشته‌باشیم.

هاسیک گفت: ما به کیفیت بالای تیم ایران احترام می‌گذاریم و نسبت به آن آگاهی داریم. ابتدا که شروع کردیم کسی فکر نمی‌کرد شانسی داشته باشیم، اما فردا بازی آخر ماست و هنوز روی کاغذ شانس داریم. در بازی قبلی ایران بهتر بود. آینده خوبی در انتظار تیم ملی ماست. اسکوچیچ یکی از مربیان خوب و فعال در این گروه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqwzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غایبان لبنان مقابل ایران را به ۸ بازیکن رسید