تاریخ انتشار: 1401/01/09 16:22
کد خبر: 24089

برتری ایران برابر لبنان در نیمه اول/ «سردار» نخستین گلزن قرن

نیمه اول دیدار تیم ملی فوتبال ایران و لبنان در شرایطی با پیروزی به پایان رسید که سردار آزمون اولین گل ملی ایران در قرن جدید را وارد دروازه حریف کرد.
برتری ایران برابر لبنان در نیمه اول/ «سردار» نخستین گلزن قرن

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۶ امروز سه شنبه نهم فروردین در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد و قضاوت «مینگ» از چین به مصاف تیم ملی لبنان رفت که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر قرمزپوشان میزان به پایان رسید. سردار آزمون(۳۵) برای ایران گل زد.

دراگان اسکوچیچ در این دیدار که جنبه تشریفاتی داشت از علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، مجید حسینی، صادق محرمی، امید نورافکن، سعید عزت الهی، احمد نورالهی، علیرضا جهانبخش (کاپیتان)، الهیار صیادمنش، علی قلی زاده و سردار آزمون استفاده کرد.

قابل پیش بینی بود که در حضور تماشاگران ایران ملی پوشان کشورمان شروع تهاجمی داشته باشند و برای رسیدن به گل عطش بالایی از خود نشان دهند که همین اتفاق هم رخ داد و قرمزپوشان ایران در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشتند.

با این حال برای رقم خوردن اولین خطر جدی روی دروازه لبنان تماشاگران ۱۹ دقیقه انتظار کشیدند تا علیرضا جهانبخش که در این دیدار کاپیتان بود با شوتی محکم دروازه حریف را تهدید کند اما دروازه بان لبنان توپ را دفع کرد.

تیم ملی ایران که برتری کاملی بر زمین داشت در دقیقه ۳۵ بالاخره به گل برتری رسید. کنعانی زادگان که تا زمین حریف پیش آمده بود پاس عمقی زیبایی را برای سردار آزمون ارسال کرد که این بازیکن درون محوطه جریمه با ضربه ای دقیق و بدون معطلی دروازه حریف را باز کرد.

بعد از این گل لبنانی ها تا حدودی از لاک دفاعی خارج شدند و در دقیقه ۴۴ فرصت خوبی برای تهدید دروازه ایران پیدا کردند اما شوت بازیکن این تیم از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان اسکوچیچ به پایان برسد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qajkj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تیم ملی ایران در سید دوم قرعه کشی جام جهانی قطر؟