تاریخ انتشار: 1401/01/12 20:42
کد خبر: 23926

نویدکیا: نفت آبادان در ۳۰ دقیقه پایانی انتحاری بازی کرد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: نفت آبادان ۳۰ دقیقه پایانی مسابقه انتخاری بازی کرد و می خواست از میزبانی‌اش استفاده کند

نویدکیا: نفت آبادان در ۳۰ دقیقه پایانی انتحاری بازی کرد

 محرم نویدکیا در نشست خبری پس از برد مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: مثل همیشه بازی فوق العاده جذابی بود. همیشه بازی سپاهان و نفت جذاب است زیرا سعی می کنند فوتبال خوبی بازی کنند و همین موضوع موقعیت های زیادی را در بازی ایجاد می کند.

وی بیان کرد: تمام هواداران در منزل از این بازی لذت بردند، البته این دیدار یک نقطه تاریک داشت زیرا دیروز اعلام کردند بازی با هوادار است اما متاسفانه آن ها را در استادیوم ندیدیم و ای کاش بودند و از این بازی لذت می بردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی در ابتدا پایاپای پیش رفت و ما در بهترین زمان ممکن به گل رسیدیم و به همین خاطر از فشار خارج شدیم. بعد از گل نیز نفت بازی خوبی انجام داد و یکی دو موقعیت خوب هم داشت اما بازی را خوب اداره کردیم و به گل های بعدی رسیدیم و باعث شد از لحاظ ساختاری شرایط بهتری پیدا کنیم و با اعتماد به نفس بیشتری بازی را اداره کنیم.

وی بیان کرد: در نیمه دوم نفت با تعویض هایش سعی کرد فشار بیشتری بیاورد و موقعیت های خوبی ایجاد کردند. به نظرم اگر کمی منطقی‌تر و باهوش تر بودیم روی ضدحملات فضاهای خیلی خوبی داشتیم زیرا نفت نیم ساعت آخر انتخاری بازی می کرد و می‌خواست از میزبانی اش استفاده کند.

نویدکیا گفت:‌ باید می توانستیم شانس هایمان را بهتر امتحان کنیم اما در مجموع بازی بسیار جذابی بود. این دو تیم خیلی خوب فوتبال بازی می کنند و به خاطر نوع فوتبالشان حس خوبی به هواداران می دهند. امیدوارم تیم صنعت نفت آبادان موفق باشد زیرا هم تیم خوبی هستند و هم فوتبال خوبی بازی می کنند و همین نیز برای من لذت بخش است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27q8xe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رونمایی از 11 بازیکن نفت آبادان برای بازی با استقلال