تاریخ انتشار: 1401/01/13 12:36
پرسپولیس
کد خبر: 23900

تمرین پرسپولیسی‌ها با رویای جام جهانی (عکس)

سرخپوشان تهران در روزی که ملی‌پوشان خود را با آمادگی بالا در اختیار داشتند پیش از مراسم قرعه کشی جام جهانی تمرین کردند.
تمرین پرسپولیسی‌ها با رویای جام جهانی (عکس)

تمرین روز گذشته (جمعه) پرسپولیسی‌ها در ساعاتی پیش از مراسم قرعه‌کشی انجام شد و بازیکنان پرسپولیس و به خصوص ملی‌پوشان فیفادی اخیر بی تاب فهمیدن قرعه ایران بودند و این تمرین با یک رویای مشترک، یعنی بازی در جام جهانی برگزار شد.

سرخ‌ها در اردوی اخیر پنج بازیکن در تیم ملی ایران داشتند؛ وحید امیری، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک و فرشاد فرجی ملی‌پوشان پرسپولیس بودند و از همین حالا نبرد آنها برای قرارگیری در لیست نهایی ایران در جام جهانی قطر شروع شده است.

همه این بازیکنان  حتی امیری که سابقه بازی در جام جهانی را دارد برای حضور در مهمترین‌ترین تورنمنت ملی فوتبال تلاش زیادی خواهند کرد. از جمع پرسپولیسی‌ها به جز نفرات نام برده شده رامین رضاییان نیز انگیزه زیادی دارد خود را به فرمی که با آن در جام جهانی روسیه بازی کرد نزدیک کند تا شانس دعوت مجدد را پیدا کند.

دیگر بازیکنان پرسپولیس نیز همچنان فرصت دارند با بازی‌های خیلی چشمگیر مسافر غیرمنتظره جام جهانی باشند. بدون شک انگیزه حضور در جام جهانی در بازی‌های آینده لیگ ایران مشهود خواهد بود و تمام بازیکنان برای دیدار با ستاره‌های لیگ جزیره رویاهای بزرگی در سر می‌پرورانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45a6wm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره پرسپولیس در پایان فصل جدا می‌شود؟