تاریخ انتشار: 1401/01/13 15:18
کد خبر: 23893

آغاسی – کولی بالی؛ زوج موفق در قلب خط دفاعی

فولاد پیش از حضور در لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته در استادیوم امام رضای مشهد موفق شد تیم نساجی را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.
آغاسی – کولی بالی؛ زوج موفق در قلب خط دفاعی

در این بازی جواد نکونام از زوج موسی کولی بالی باتجربه و عارف آغاسی جوان در قلب خط دفاعی تیمش بهره برد و به نظر می رسد با نمایش خوب این دو بازیکن در برابر نساجی که فوتبال مالکانه ای را به نمایش می گذارد این زوج را در بازی های لیگ قهرمانان آسیا تکرار خواهد کرد.

فولاد در بهترین شرایط روحی و روانی بازی های لیگ قهرمانان آسیا را آغاز می کند به این خاطر که در جدول رده بندی لیگ برتر به رتبه چهارم برگشته و از سویی در سوپرجام هم قهرمان شده و بازی های اخیر لیگ برتر از جمله دیدار با نساجی هم بهانه خوبی بود که جواد نکونام به ترکیب ایده آل خود نزدیک شود.

جواد نکونام و مردان خط دفاعی تیم فولاد به خوبی می دانند موفقیت در بازی های لیگ قهرمانان آسیا در گروی گل نخوردن است و آنوقت است که فولاد روی توانمندی مهره های تهاجمی که در اختیار دارد از جمله شیمبا می تواند صعود به مرحله حذفی را تجربه کند. خوبی زوج خط دفاعی تیم فولاد این اسست که عارف آغاسی با دوندگی خود فضا را به خوبی پوشش می دهد و از سویی موسی کولی بالی سعی می کند در ضربات ایستگاهی هم به تمیش در گلزنی کمک کند. در جلوی این دو مدافع هم بازی خوب محمد آبشک و بوحمدان موجب می شود تا تیم فولاد در فاز دفاعی به  تیم محکم تری تبدیل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqwnb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پای تیم لیگ برتری به فیفا باز شد