تاریخ انتشار: 1401/01/14 23:37
هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛
کد خبر: 23822

اختصاصی/ هوادار - پرسپولیس ؛ پسا دربی یحیی با چهارمین مربی استقلالی

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرسپولیس میهمان هوادار تهران‌ خواهد بود.جدالی که حکایت از دیدار سرخپوشان برای چهارمین بار متوالی با یک مربی استقلالی خواهند داشت.
اختصاصی/ هوادار - پرسپولیس ؛ پسا دربی یحیی با چهارمین مربی استقلالی

شاگردان گل محمدی پس از تساوی دربی جنجالی باید به مصاف شاگردان رضا عنایتی بروند. آنها در سه هفته گذشته با تیم علیرضا منصوریان، فرهاد مجیدی و محمود فکری بازی کرده‌اند که این هفته با رضا عنایتی روبرو خواهند شد.

پرسپولیس پس از تساوی در بازی با استقلال که منجر به رفت و برگشت گل محمدی شد، باید به مصاف تیمی بروند که در دیدار رفت به سختی از این تیم تساوی گرفت. فاصله‌ شش امتیازی سرخپوشان با آبی پوشان باعث شده پرسپولیسی ها در این مسابقه فقط به سه امتیاز فکر کنند و حتی به گرفتن مساوی هم راضی نباشند. اگر پرسپولیس در این دیدار حساس امتیاز از دست دهد و استقلال مقابل پیکان به برتری برسد، تا حدود زیادی لیگ برای شاگردان گل محمدی تمام شده است که آنها باید بپذیرند، قهرمانی از دست شان رفته و رسیدن به شاگردان فرهاد مجیدی کار سختی خواهد بود.

WhatsApp Image 2022-04-04 at 12.06.35 AM

در سوی مقابل تیم رضا عنایتی هم نشان‌ داده که برای هر حریفی خطرناک است و پرسپولیس نیز کار سختی را پیش رو دارد. البته‌ این نکته را فراموش نکنید، خود رضا عنایتی محبوبیت خاصی بین طرفداران استقلال دارد که اگر بتواند، یقه تیم‌ گل محمدی را بگیرد، محبوبیتش دوچندان خواهد شد. او بر خلاف دیگر مربیان استقلالی هیچ وقت از تیم مجیدی انتقاد نکرده و همین موضوع باعث شده که جایگاهش را بین هواداران حفظ کند. با این حال دیدار پرسپولیس و هوادار یک "پسا دربی" محسوب می شود که هم می تواند این تیم را در کورس قهرمانی نگه دارد و هم می تواند، لیگ را برای آنها تمام کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8wvb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر زمان نشست خبری دیدار هوادار - پرسپولیس