تاریخ انتشار: 1401/01/16 12:35
کد خبر: 23766

درخشان: بازیکنان پرسپولیس دستپاچه و پراسترس بازی می‌کنند/ با این روش، تیم در جام حذفی هم قهرمان نمی‌شود

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از سبک و روش بازی این تیم پرداخت و گفت سرخپوشان با این رویه در جام حذفی هم قهرمان نخواهند شد.
درخشان: بازیکنان پرسپولیس دستپاچه و پراسترس بازی می‌کنند/ با این روش، تیم در جام حذفی هم قهرمان نمی‌شود

حمید درخشان درباره تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل هوادار اظهار داشت: بازی چنگی به دل نمی‌زد و متأسفانه بازیکنان پرسپولیس با استرس زیادی بازی کردند، همین استرس نیز باعث شد برنامه‌ها پیاده نشود و شاهد همکاری خوبی بین بازیکنان نباشیم، از طرف دیگر تیم حریف نیز وقت تلف می‌کرد که این مسئله با توجه به شرایط دو تیم و حملات نصفه‌ونیمه پرسپولیس طبیعی بود.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس باید با استرس کمتری بازی کنند تا کارآیی لازم را داشته باشند. شاهد هیچ اتفاقی در بازی تیم نبودیم و فرصت‌ها با دستپاچگی و پاس‌های بلند و انجام نشدن کارهای ترکیبی مناسب از بین می‌رفت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد مهاجم این تیم گفت: خط حمله تیم واقعاً چیزی برای ارائه ندارد. ما چیزی از بازیکن خارجی پرسپولیس ندیدیم و او نتوانسته است کیفیت لازم را به خط حمله اضافه کند. درباره مهدی عبدی نیز باید بگویم که او به‌عنوان یک مهاجم خوب باید با استفاده از کوچک‌ترین فرصت‌ها گلزنی کند. عبدی یکی دو موقعیت در همان ابتدای بازی داشت که از دست داد، نمی‌شود که یک مهاجم در طول 90 دقیقه 20 فرصت به دست بیاورد، در واقع فرصت گلزنی محدود است و یک مهاجم شش‌دانگ باید از همین فرصت‌های کم، نهایت بهره را ببرد، همین که فرصت‌ها تبدیل به گل نمی‌شود، استرس تیم را بالا می‌برد.

درخشان با اشاره به فاصله پنج‌امتیازی پرسپولیس با استقلال در صدر و این‌که آبی‌پوشان با یک بازی کمتر صدرنشین هستند، خاطرنشان کرد: دو تیم اختلاف شش‌امتیازی داشتند و اگر پرسپولیس دوشنبه‌شب برنده می‌شد، به استقلال در بازی امشب فشار وارد می‌کرد. این‌که شما در چنین دیدارهایی به تساوی می‌رسید، به حریف مستقیم‌تان در صدر کمک می‌کند تا با آرامش بیشتری به میدان برود، در مجموع شانس قهرمانی پرسپولیس کمرنگ‌تر از قبل شد.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا پرسپولیس با شرایط کنونی شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد یا خیر؟»، تصریح کرد: جام حذفی یک فرصت مناسب برای کسب اعتبار و رسیدن به لیگ قهرمانان آسیاست. به‌نظرم پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، اما نه با این سبک و این نوع بازی، باید تغییراتی در ترکیب و نحوه بازی تیم به وجود بیاید تا پرسپولیس بتواند در جام حذفی به موفقیت برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rakzz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب پرسپولیس مقابل شاهین بندرعامری مشخص شد