تاریخ انتشار: 1395/08/16 15:43
کد خبر: 250643

واکنش جالب عشوری به خط خوردن نامش از فهرست تراکتور

سینا عشوری هافبک توانمند تراکتور که به تازگی دچار مصدومیت شده اعلام کرد که از خروج نامش از فهرست این تیم دلخور نخواهد شد.
واکنش جالب عشوری به خط خوردن نامش از فهرست تراکتور

به گزارش فرتاک ورزشی، عشوری گفت: متأسفانه اتفاق تلخی برایم رخ داد و رباط صلیبی‌ام به همراه مینیسک پایم پاره شد. امیدوارم هیچ ورزشکاری این روزها را نبیند. واقعاً نمی‌توانم ناراحتی‌ام را توصیف کنم. این روزها برایم سخت می‌گذرد و باید عضلاتم را قوی کنم، چون باید در پایان این ماه زانویم را جراحی کنم.

وی در واکنش به اینکه احتمالاً نامش از لیست تراکتورسازی بیرون خواهد رفت، عنوان کرد: من از این موضوع ناراحت نیستم. به‌هر حال نمی‌توانم بازی کنم و امیدوارم بازیکنی به تراکتورسازی بیاید که بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و در قهرمانی این تیم تأثیرگذار باشد. اگر نامم را از لیست خارج کنند، ناراحت نخواهم شد.

عشوری درباره مذاکره باشگاه تراکتورسازی با او برای تمدید قراردادش عنوان کرد: در این زمینه روز گذشته مدیرعامل محترم باشگاه با من صحبت کرد و توافقاتی صورت گرفت. از حمایت باشگاه و همچنین امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم و امیدوارم دوباره با پیراهن تراکتورسازی به میدان بروم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان با اشاره به درگذشت منصور پورحیدری گفت: این اتفاق باعث ناراحتی مجموعه فوتبال از جمله هواداران استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی شد. این اتفاق تلخ را به خانواده پورحیدری و جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyzzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش همه جانبه تراکتور برای حفظ عشوری