تاریخ انتشار: 1401/01/17 13:45
وقت تلف کردن هوادار برایم تعجب آور بود
کد خبر: 23718

انتظاری: پرسپولیس برای قهرمانی باید 6 برد بیاورد

سهراب انتظاری می‌گوید پرسپولیس برای کسب قهرمانی باید شش بازی آینده را با پیروزی پشت سر بگذارد.
انتظاری: پرسپولیس برای قهرمانی باید 6 برد بیاورد

سهراب انتظاری در گفت‌وگویی با خبرنگار ما درباره عملکرد پرسپولیس مقابل هوادار گفت: پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی موقعیت های خیلی خوبی داشت اما مهاجمان تیم را کم دقتی ضربات آخر را به بیرون زدند. تیم های پایین جدولی معمولا مقابل پرسپولیس تدافعی بازی می‌کنند و با گذشت زمان، گل زدن به آنها سخت تر می‌شود؛ اگر بازیکنان ما در ۲۰ دقیقه به هوادار گل می‌زدند کل جریان بازی تغییر می‌کرد و تیم حریف برای جبران جلو می‌آمد و ما راحت تر بازی می‌کردیم. در نیمه دوم هم بچه ها خوب بازی کردند اما متاسفانه باز هم نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم و بازی مساوی به پایان رسید. در هر صورت بازیکنان ما تلاش خودشان را کردند‌.

او با انتقاد از وقت کشی بازیکنان هوادار در این بازی عنوان کرد: از دقیقه ۲۰، هر توپی که به بازیکنان هوادار می‌خورد، روی زمین می‌افتادند و وقت تلف می‌کردند اما داور مسابقه پس از پایان نیمه اول ۳ دقیقه وقت اضافه گرفت در صورتی که این نیمه حداقل ۱۰ دقیقه وقت تلف شده داشت. البته برادرزاده من در هوادار بازی می‌کند و من در طول فصل بازی های این تیم را دیده بودم؛ این تیم در بازی های گذشته عملکرد خوبی داشت و حتی نیم فصل اول هم مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد اما من تعجب کردم که چرا این بار به این شکل بازی کرد و تا این حد دنبال وقت تلف کردن بود‌. زمان مفید بازی پرسپولیس و هوادار ۳۵ دقیقه بود و در باقی زمان بازی، بازیکنان روی زمین بودند‌. دروازه‌بان بعد از هر توپی که می‌گرفت، سه دقیقه روی زمین می‌افتاد‌. تیم هوادار جذابیت بازی را از ما گرفت.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره عملکرد مهاجمان این تیم و موقعیت هایی که از دست دادند توضیح داد: مهاجم باید تحت هر شرایطی زهردار باشد و حتی مواقعی که تیم روز خوبی ندارد، بتواند جور تیم را بکشد. در شرایط فعلی امتیازات برای ما از نان شب هم واجب تر هستند و اگر در این بازی مهاجمان ما ضربات آخر را خوب می‌زدند اختلاف امتیاز به ۴ می‌رسید. مهاجمان پرسپولیس باید بدانند هر بازی حکم فینال را دارد؛ مهدی عبدی باید به خودش بیاید؛ او بازیکن بزرگی است و در تیم بسیار بزرگی هم بازی می‌کند و نباید به راحتی از کنار موقعیت ها بگذرد. عبدی زحمات زیادی برای تیم ما کشیده و گل های حساسی هم زده اما باز هم از او انتظار می‌رود از موقعیت ها بهتر استفاده کند. در حال حاضر فشار زیادی روی هواداران است. ما از او خواهش می‌کنیم در تعطیلات پیش رو بیشتر تمرین کند و تمرکزش را بالا ببرد تا عملکرد بهتری داشته باشد. در مورد تمیروف هم من فکر می‌کنم با وجود اینکه بازیکن زحمت‌کشی است، گلزن نیست.

انتظاری در پاسخ به این سوال که با توجه به تساوی استقلال، آیا همچنان می‌توان برای پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی شانس قائل بود گفت: در فوتبال همه چیز ممکن است اما باید در نظر بگیریم که گاهی اوقات کاری از دست بازیکنان برنمی‌آید؛ برای مثال در این هفته بازی تراکتور و استقلال با تماشاگر برگزار شد اما بازی پرسپولیس را بدون تماشاگر برگزار کردند. این چه بی عدالتی است؟ اگر قرار است تماشاگران وارد استادیوم شوند باید در همه بازی ها همینطور باشد. از اول فصل همه می‌خواهند پرسپولیس را زمین بزنند. درست است که پرسپولیس امسال از نظر فوتبالی مثل ۴-۵ سال گذشته نبود اما باز هم از نظر فوتبالی بهترین تیم حال حاضر لیگ برتر است. اگر در همین شش بازی آخر لیگ، عدالت برقرار شود پرسپولیس بیشتر از ۷۰ درصد شانس قهرمانی دارد؛ در غیر این صورت باید عنوان کنیم که بعضی مسائل بیرون از زمین رقم می‌خورد و از دست بازیکن و مربی خارج است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره مسابقات جام حذفی گفت: الان که قهرمانی پرسپولیس در لیگ به اما و اگر کشیده شده، جام حذفی فرصت خوبی است که سهمیه مستقیم آسیا را بگیریم و یک جام هم به هواداران عزیز هدیه کنیم. این نزدیکترین راه برای کسب سهمیه و اضافه کردن یک قهرمانی دیگر به ویترین افتخارات تیم است. ما سوپرجام را از دست دادیم و شرایط لیگ هم نامشخص است بنابراین باید با ارائه بازی خوب، قهرمانی این مسابقه را به دست بیاوریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rak8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس باید بهتر از اینها بازی کند!