تاریخ انتشار: 1401/01/17 18:17
کد خبر: 23702

نکونام: در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان حضور داریم/ هر بازی در این مسابقات یک تجربه خاص است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی است تیمش در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.
نکونام: در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان حضور داریم/ هر بازی در این مسابقات یک تجربه خاص است

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با الغرافه، اظهار کرد: از AFC و کشور عربستان به خاطر میزبانی خوبی که از ما دارند، تشکر می‌کنم. امیدوارم شرایط فوتبال جوری پیش برود که تیم ما بتواند بازی‌های خودش را داشته باشد. خیلی دوستانه و صمیمی در عربستان بازی می‌کنیم و به خاطر میهمان‌نوازی که از ما می‌شود از فدراسیون فوتبال عربستان تشکر می‌کنیم. امیدوارم تیم‌های عربستانی هم به ایران بیایند تا ما هم از آنها میزبانی کنیم.

وی گفت: با تیم خوب و باکیفیت الغرافه که بازیکنان خوبی دارد، بازی داریم. می‌دانیم اگر غفلت کنیم شرایط برای ما سخت خواهد شد. حریف با بازیکنان باکیفیتی که دارد می‌تواند بازی را عوض و شرایط را برای ما سخت کند.

نکونام ادامه داد: باید با تمرکز و کیفیت بازی کنیم. حریف مربی خوب و شناخته شده‌ای دارد که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. می دانیم فردا بازی سختی خواهیم داشت و کیفیت بازیکنان و مربی الغرافه، کار ما را سخت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: عزت‌اللهی که امیدوارم در جام جهانی برای ایران بدرخشد در الغرافه بازی می‌کند. امیدوارم شرایط بازی به صورتی پیش برود که بتوانیم حریف را کنترل و از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم و بتوانیم موفق باشیم.

وی با بیان اینکه «گروه ما سخت‌ترین گروه مسابقات است و تیم‌ها شرایط نزدیکی دارند»، گفت: ما می‌دانیم از این بازی‌ها چه می‌خواهیم. هیچ حریفی را دست‌کم یا سخت نمی‌گیریم و بازی به بازی پیش می‌رویم. باید با تمام تمرکز وارد بازی‌ها شویم. بازیکنان ما با تلاش و تمرکز می‌توانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

نکونام بیان کرد: ما در آستانه مسابقاتی هستیم که هر روز و هر بازی آن برای ما تجربه خاص است. سال گذشته هم اینجا بودیم و تلاش‌مان این بود که به مرحله گروهی برسیم، اما بازی‌های سختی که در مرحله گروهی داشتیم کار را برای ما سخت کرد. امسال هم دوباره توانستیم در آسیا باشیم و تجربه گذشته را داریم. ما از سال گذشته درس گرفته‌ایم و آماده‌ایم که از اشتباهات قبل درس بگیریم و به موفقیت برسیم. امسال، سال متفاوتی خواهد بود و می‌جنگیم تا موفق شویم.

وی گفت: ما تیمی متفاوت هستیم. دو سال بود که نمی‌توانستیم بازیکن جدیدی به تیم‌مان اضافه کنیم، اما امسال توانستیم بازیکنان جدید و خوبی جذب کنیم. البته نفراتی هم جدا شدند و اکنون با نیروی تازه هستیم و باید کیفیت‌مان را در مسابقات نشان دهیم.

نکونام خاطر نشان کرد: سال گذشته در آسیا با توجه به اینکه بازیکن کافی نداشتیم، نتوانستیم از نفرات زیادی استفاده کنیم و به بازیکنان‌مان استراحت دهیم. ضمن اینکه سال گذشته یک تیم جوان بودیم که خیلی از بازیکنان‌مان اولین بار بود که در آسیا بازی می‌کردند، اما حالا باتجربه‌تر هستیم و در این تورنمنت تجربه خیلی به ما کمک می‌کند.

وی گفت: در سه سالی که در فولاد هستم، تلاش کردیم تیم قابل احترامی در لیگ ایران باشیم که به نظرم موفق بوده‌ایم. الان باید بازیکنان‌مان فقط به بازی کردن فکر کنند و باید از بودن در این رقابت‌ها و بازی با تیم‌های خوب لذت ببرند و بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27q87v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت فولاد به آسیا پس از 6 سال