تاریخ انتشار: 1401/01/17 21:43
کد خبر: 23690

قفل حسینی به دروازه استقلال؛ نجات به لطف کاپیتان

حسین حسینی در بازی با پیکان، بهترین بازیکن زمین بود و یک امتیاز بازی را برای تیمش حفظ کرد.
قفل حسینی به دروازه استقلال؛ نجات به لطف کاپیتان

توقف پرسپولیس مقابل هوادار، استقلال را در آستانه بیشتر کردن فاصله و نزدیک‌تر شدن به قهرمانی قرار داده بود. استقلالی‌ها این هفته در ورزشگاه آزادی، میزبان پیکان بودند. جریان بازی اما، سخت‌تر از تصور آبی‌پوشان بود. پیکان موقعیت‌های خوبی ساخت و اخراج رافائل سیلوا در اواخر نیمه اول، کار را برای استقلال سخت‌تر هم کرد. استقلال، نتوانست مقابل پیکان برنده شود ولی با مساوی بدون گل، فاصله 6 امتیازی با پرسپولیس حفظ شد. یک امتیازی که استقلالی‌ها بیش از هر کسی، مدیون حسین حسینی هستند.

استقلال این فصل، آمار دفاعی فوق العاده‌ای داشته و فقط 8 گل خورده است. حسین حسینی، دروازه‌بان آبی‌پوشان در بیشتر بازی‌های فصل بوده و رکورددار کلین شیت لیگ برتر هم محسوب می‌شود. در هفته‌های گذشته، بخش زیادی از آمار خوب دفاعی استقلال به مدافعان این تیم مربوط می‌شد. مدافعانی که اجازه نمی‌دادند موقعیت‌های پرتعدادی روی دروازه استقلال به وجود بیاید. این هفته مقابل پیکان، اوضاع متفاوت بود. اشتباه رافائل سیلوا، استقلال را به دردسر انداخت و حسینی، یک تنه توانست مقابل مهاجمان حریف مقاومت کند.

حسینی در بازی با پیکان، 7 بار با واکنش‌هایش دروازه استقلال را نجات داد. موضوعی که باعث شد بیشترین امتیاز را از متریکا بگیرد و بهترین بازیکن زمین شود. او زمانی که استقلال یازده نفره بود هم، دو واکنش مهم داشت و اجازه گل خوردن تیمش را نداد. بعد از 10 نفره شدن استقلال، کار حسینی سخت‌تر شد. او علاوه بر واکنش‌هایش، چند بار هم با خروج‌های خوب جلوی موقعیت‌سازی حریف را گرفت. حالا استقلال، 6 بازی مانده به پایان فصل فاصله با پرسپولیس را حفظ کرده و یک گام دیگر، به قهرمانی نزدیک شده است. قهرمانی که در صورت ادامه این روند، می‌تواند با شکستن رکورد کمترین گل خورده در تاریخ لیگ برتر برای حسینی و آبی‌پوشان همراه شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rakeb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه دیدار استقلال - پیکان/ حضور 8 هزار تماشاگر در ورزشگاه؛ اعتراض هواداران به فتحی