تاریخ انتشار: 1401/01/19 15:09
صدرنشین لیگ هم بودیم جام حذفی مهم بود؛
کد خبر: 23619

یحیی گل‌محمدی: لک تنها تمرین می‌کند تا بیشتر به رفتارش فکر کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت در آستانه دیدار با آلومینیوم با تاکید بر اهمیت نتیجه‌گیری از دیدارهای جام حذفی در مورد وضعیت حامد لک گفت: او تنها تمرین می‌کند تا بیشتر به رفتارش فکر کند.
یحیی گل‌محمدی: لک تنها تمرین می‌کند تا بیشتر به رفتارش فکر کند

 یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دیدار پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور با تاکید بر اینکه بازی سوم خود را در این رقابت ها پیش رو داریم، گفت: فکر می کنم از زمانیکه مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم شده است تاثیرات مثبتی را در روند این تیم ایجاد کرده و آنها نتایج خوبی گرفته اند.

 

وی ادامه داد: در بازی های جام حذفی نباید اشتباه کنیم. باید فرصت طلب باشیم و از آنها استفاده کنیم و روی هدفمان متمرکز شویم. یک اشتباه ممکن است تیم را از جام حذفی کنار بگذارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط بازیکنانش برای دیدار برابر آلومینیوم تاکید کرد: بازیکنان آماده هستند ولی امروز نمی‌دانم با آلودگی هوا چطور باید بازیکنان را تمرین بدهم چون سلامتی بازیکنان بسیار مهم است و سلامتی هواداران هم اهمیت دارد.

گل محمدی با تاکید بر اینکه هر بازی در جام حذفی حکم فینال را دارد، ادامه داد: باید در این فینال ها برنده شویم تا جام را به دست آوریم. این بازی ها با لیگ برتر فرق دارد. اگر صدر جدول لیگ برتر هم بودیم باز هم جام حذفی برای ما مهم بود چون هر دو جام را می خواهیم. سه بازی پشت سر در جام حذفی داریم. اگر برنده باشیم می‌توانیم یک جام به هواداران هدیه بدهیم.

وی درباره احتمال تعویق زمان بازی پرسپولیس با آلومینیوم به دلیل بالا بودن شاخص های آلایندگی هوا در تهران گفت: نمی دانم چه تصمیمی گرفته می شود اما ما به هر حال از هر چه بگویند پیروی می کنیم.

گل محمدی درباره اینکه «چرا حامد لک اجازه عذرخواهی پیدا نمی کند و سرنوشت او برای حضور در تمرینات گروهی چه خواهد شد؟»، تصریح کرد: بحث عذرخواهی نیست بلکه شرایطی که او داشت خوب نبوده است. دلیل اینکه الان هم تنهایی تمرین می‌کند این است به رفتار خودش بیشتر فکر کند. این فرصتی برای لک است تا بیشتر فکر کند. حضور او در روزهای آینده بیشتر به ما کمک خواهد کرد.

ادامه دارد....

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5oxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یحیی این جام را به پرسپولیس بدهکار است
جامی که می‌تواند قهرمان لیگ را عوض کند؛