تاریخ انتشار: 1401/01/20 15:52
کد خبر: 23585

رحمتی و پرسپولیس دوباره بهم رسیدند (عکس)

دروازه‌بان سابق استقلال این بار به‌عنوان سرمربی آلومینیوم تقابل با پرسپولیس را تجربه می‌کند.
رحمتی و پرسپولیس دوباره بهم رسیدند (عکس)

تیم فوتبال آلومینیوم در شرایطی فردا در جام حذفی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که سید مهدی رحمتی، سرمربی اراکی‌ها رقابت‌های خاطره‌انگیزی با سرخ‌پوشان داشته و بردهای مهمی هم در جدال با این تیم به دست آورده و حالا به دنبال تکرار این اتفاق در عرصه سرمربیگری است.

رحمتی که در دوران بازی رقابت‌های نزدیک و حساسی با پرسپولیس داشته و ۹ پیروزی در جدال با سرخ‌پوشان به دست آورده، فردا به دنبال دو رقمی کردن تعداد بردهای خود در این رقابت حساس است و انگیزه زیادی دارد تا بتوانند با عبور از این مرحله، در جمع چهار تیم نهایی جام حذفی قرار بگیرند.

io253hyw

این مهار پنالتی که با دبل سیو همراه بود، یکی از بهترین نمایش‌های مهدی رحمتی در دربی فروردین‌ماه ۹۵ بود که حالا این گلر سابق استقلال، امیدوار است روی نیمکت آلومینیوم نیز بازی خاطره‌انگیز دیگری در تقابل با پرسپولیس داشته باشد. نکته جالب توجه این عکس نیز حضور میثم مجیدی و میلاد فخرالدینی در ترکیب آبی‌پوشان است، دو بازیکنی که در حال حاضر زیر نظر رحمتی در آلومینیوم کار می‌کنند.

کاپیتان و دروازه‌بان پیشین استقلال که دومین تجربه سرمربیگری‌اش را همراه با آلومینیوم اراک پشت سر می‌گذارد، در دو دیدار اخیرش روی نیمکت این تیم توانسته یک برد مقابل تراکتور و یک تساوی برابر فجر سپاسی شیراز داشته باشد و امیدوار است فردا نیز یک نمایش خوب دیگر در تقابل با پرسپولیس ارائه بدهند و برنده از زمین خارج شوند.

رحمتی که طی سالیان اخیر حدود ۳۰ تقابل با تیم‌های مختلف مقابل پرسپولیس داشته، شاگردان خود را از نظر ذهنی و فنی آماده دیدار حساس جام حذفی کرده و شرایط این بازی را برای آنها عنوان کرده تا بتوانند بهترین عملکردشان را برابر سرخ‌پوشان به نمایش بگذارند و صاحب پیروزی شوند.

xunlsgt1


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8lrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ پرسپولیس - آلومینیوم اراک/استقلالی ها ول کن گل محمدی نیستند!
آزادی میزبان دوئل گل محمدی و رحمتی