تاریخ انتشار: 1401/01/21 17:48
کد خبر: 23536

اعتراف فرهاد مجیدی درباره پرسپولیسی ها

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من دیروز در جلسه با بازیکنانم گفتم که پرسپولیس همچنان جدی‌ترین رقیب ما است و ۶ بازی سخت در لیگ برتر پیش رو داریم.
اعتراف فرهاد مجیدی درباره پرسپولیسی ها

فرهاد مجیدی»‌ امروز (یکشنبه) در نشست خبری پیش از بازی استقلال و نساجی مازندران در مرحله یک چهارم جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در ابتدا جا دارد درگذشت بیت‌الله خندان پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را تسلیت بگویم. او یک استقلالی متعصب بود، وقتی من سال ۷۶ برای اولین بار به استقلال آمدم و در بازی با صنعت نفت آبادان در دقیقه ۹۰ گل برتری استقلال را به ثمر رساندم، مرحوم در فرودگاه روی شانه‌های من زد و گفت «فرهاد مجیدی دمت گرم»؛ من هر وقت او را می‌دیدم این جمله را تکرار می‌کرد تا من یاد روزهای جوانی‌ام بیافتم،حالا من می‌خواهم خطاب به او بگویم «آقای خندان دمت گرم و روحت شاد.»

وی در رابطه با دیدار فردا گفت: اگر بحث فنی را کنار بگذاریم، باید بگویم نساجی مازندران تیم شهر پدری من است و به نساجی علاقه خاصی دارم. من زمانی به همراه پدر و پسر عموهایم برای تماشای بازی نساجی به ورزشگاه شهید وطنی می‌رفتم. آن روزها اسطوره نساجی نادر دست‌نشان  بود که خداوند رحمتش کند در خط هافبک بازی می‌کرد و عالی بود. حالا خوشحال هستم که نساجی در لیگ برتر حضور دارد.

سرمربی استقلال اضافه کرد: اگر می‌خواهیم مقابل نساجی به برتری برسیم باید کم اشتباه ظاهر شویم. ما دو بار در این فصل با نساجی روبرو شده‌ایم که هر دو بار بازی به تساوی کشیده شد اما این جدال برنده خواهد داشت. با شناختی که از نساجی دارم فکر می‌کنم این بازی جذاب و پرگل باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5kek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرصتی که از دست فرهاد پرید؛ 4 امتیازی که استقلال را بهترین تیم تاریخ نکرد