تاریخ انتشار: 1401/01/21 22:23
کد خبر: 23515

اعتراض هواداران به ملی پوش پرسپولیس/ مدیرعامل زودتر رفت!

اشتباهات مدافع تاجیکستانی و پرسپولیس باعث اعتراض تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی شد.
اعتراض هواداران به ملی پوش پرسپولیس/ مدیرعامل زودتر رفت!

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در حالی از ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه امروز در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور آغاز شد که تماشاگران پرسپولیس پس از مدتها توانستند بازی این تیم را از نزدیک تماشا کنند.

*اشتباهات فراوان وحدت هنانوف در قبل دفاع پرسپولیس باعث شد تا تماشاگران پرسپولسی حاضر در ورزشگاه نسبت به عملکرد او اعتراض کنند. آنها معتقد بودند هنانوف در تمام گل‌های خورده امشب پرسپولیس مقصر است و نتوانست وظایف خود را به خوبی ایفا کند.

* بازیکنان آلومینیوم اراک که در بازی امشب بارها اقدام به شوت زنی سمت دروازه احمد گوهری کردند با دفع توپ‌های او به صورت دو ضرب روبرو شدند تا همین امر باعث تذکر رامین رضائیان به دروازه بان پرسپولیس شود.

*اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس سبب شد تا آنها در برخی صحنه‌ها با همدیگر بحث کنند که یحیی گل محمدی از آنها خواست تمرکز خود حفظ کنند.

*شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس با وجود داشتن موقعیت‌های گلزنی باز هم نتوانست برای این تیم مثمرثمر واقع شود اما او بارها در ایجاد حاشیه و درگیری با بازیکنان و مربی آلومینیوم موفق بود تا توانایی‌های خود را طور دیگری نشان دهد.

* مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم با اعتراض به دستیاران خود از آنان خواست تا جو نیمکت تیم را متشنج نکنند و با آرامش بازی را دنبال کنند.

* * رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که صدای اعتراض هواداران را به دلیل عملکرد بازیکنان شنید زودتر از پایان بازی ورزشگاه آزادی را با سرعت ترک کرد تا با خبرنگاران و هوادران روبرو نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oangg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 شرط مهم ستاره ملی پوش پرسپولیس برای تمدید / سرخ ها با رقم سنگین پیشنهادی موافقت می کنند؟