تاریخ انتشار: 1401/01/22 00:06
کد خبر: 23506

نکونام: روی بی‌تجربگی از حریف اماراتی گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در صحنه‌ای که از تیم شباب‌الاهلی گل خوردیم بی‌تجربگی کردیم و این کارمان را سخت کرد.
نکونام: روی بی‌تجربگی از حریف اماراتی گل خوردیم

جواد نکونام در نشست خبری بعد از تساوی تیمش مقابل شباب‌الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی خوب و جالبی بود. می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم، به موقعیت نیز رسیدیم و حتی گل هم زدیم، ولی در صحنه‌ای که گل خوردیم بی‌تجربگی کردیم و این کارمان را سخت کرد. در یک لحظه اشتباه کردیم و بازی مساوی شد، ولی به نظرم توانستیم تیم خوب شباب‌الاهلی را متوقف کنیم. ما موقعیتی به تیم حریف ندادیم و توانستیم موقعیت خلق کنیم.

وی در ادامه افزود: همانطور که گفتم این گروه سخت‌ترین گروه مسابقات است و نتایج دیدارهای اخیرمان این را نشان می‌دهد. همه تیم‌ها به هم نزدیک هستند و شرایط طوری است که تیم‌ها خیلی سخت به هم می‌بازند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: این نتیجه فقط برای اشتباهی که در صحنه گل دوم مرتکب شدیم رقم خورد. تیم ما با شش بازیکن برای زدن گل دوم رفت، ولی اشتباه رخ داد و گل تساوی را دریافت کردیم. شما اجازه ندارید مقابل تیم‌ حرفه‌ای و خوبی مثل شباب‌الاهلی این اشتباه را بکنید و اگر اشتباه کنید با جریمه روبه‌رو می‌شوید. می‌توانستیم ضدفوتبال بازی کنیم، ولی این کار را انجام ندادیم و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم، ولی در صحنه‌ای که گل خوردیم بی‌تجربه‌گی کردیم.

نکونام در خاتمه تصریح کرد: برای بردن تلاش کردیم، ولی در این بازی‌ها با هر اشتباه جریمه می‌شوید. باید باتجربه‌تر عمل کنیم و بتوانیم از گل‌مان محافظت کنیم. در بازی قبلی با بدشانسی سه امتیاز را نگرفتیم و در این بازی نیز تا دقیقه 92 پیش بودیم که باز هم مساوی کردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4by6o9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطیبی با جدایی شریفات مخالفت کرد