تاریخ انتشار: 1401/01/23 16:33
کد خبر: 23421

موج‌سواری با اعتبار استقلال و پرسپولیس !

بیانیه‌نویسی استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر باعث شده این ۲ باشگاه از وظیفه ذاتی خودشان دور شده و به دنبال مسائلی باشند که به جز حاشیه عایدی دیگر برایشان ندارد.
موج‌سواری با اعتبار استقلال و پرسپولیس !

بخش زیادی از فوتبال ایران را حواشی در بر گرفته، به گونه‌ای که این حواشی تبدیل به متن شده و همه ارکان فوتبال اعم از مدیران، مربیان، بازیکنان و حتی داوران چنان در آن غوطه‌ور هستند که انگار وظیفه اصلی آنها پرداختن به این حواشی است.  کار به جایی رسیده که برای پیدا کردن مسائل فنی در فوتبال ایران باید همچون ذره‌بین عمل کرد و به همین خاطر است که در چند سال گذشته اگر روند نزولی نداشته، قطعا پیشرفتی هم در آن رخ نداده است؛ اما انگار این مسائل در فوتبال ایران اهمیتی ندارد.

استقلال و پرسپولیس که باشگاه‌های بزرگ فوتبال ایران محسوب می‌شوند به خط تولید حاشیه‌ تبدیل شده‌اند و هر مدیری که در راس این ۲ باشگاه قرار می‌گیرد هم از این روند حمایت می‌کند و حتی به آن رونق می‌بخشد. در چند ماه گذشته بیانیه‌نویسی به مهمترین فعالیت سرخابی‌ها تبدیل شده و مدیران آنها برای فرار از واقعیت‌ها و سرپوش گذاشتن روی عملکرد ضعیف خود همچون لیدرها عمل می‌کنند. متاسفانه فوتبال ایران دچار سندروم کوتوله‌پروری شده است و افرادی به سمت‌های مهم این فوتبال می‌رسند که توانایی‌هایشان به هیچ عنوان قابل قیاس با جایگاهشان نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqv8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام زمان نشست خبری عنایتی و حسینی