تاریخ انتشار: 1401/01/25 12:53
کد خبر: 23341

استقلال مغرور بود و فرصت‌سوزی کرد/ ترکیب مجیدی شگفت زده‌ام کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به شکست این تیم برابر نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، گفت: در جام شگفتی‌ها با دیدن ترکیب استقلال شگفت زده شدم.
استقلال مغرور بود و فرصت‌سوزی کرد/ ترکیب مجیدی شگفت زده‌ام کرد

تیم فوتبال استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال در مصاف با تیم نساجی توفیقی نداشت و در نهایت پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش و تساوی مقابل میهمانش، در ضربات پنالتی مغلوب شد تا وداعی زودهنگام با جام شگفتی‌ها داشته باشد.

کامیار کاردار پیشکسوت آبی پوشان در این خصوص گفت، این درست که جام حذفی جام شگفتی هاست، اما من قبل از هرچیز با دیدن ترکیب اولیه استقلال شگفت زده شدم.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: پیش از هر مورد به این اشاره کنم که اگر به عنوان یک پیشکسوت در خصوص تیمی که دوست دارم اظهار نظر می‌کنم و هر از گاهی در قالب انتقاد در حد بضاعت خودم مشکلات را بیان می‌کنم، از سر دلسوزی است و برای اینکه مشکلات تیم مرتفع شود وگرنه من نه منافعی در این تیم دارم و نه برنامه‌ای برای ورود به باشگاه تحت هر عنوان و تنها عِرق و علاقه قلبی‌ام بابت بر تن کردن این پیراهن در دوران جوانی باعث می‌شود درباره استقلال صحبت کنم.

وی اضافه کرد: در شرایطی که پرسپولیس از جام حذفی کنار رفته بود، یک فرصت طلایی برای آبی پوشان ایجاد شد تا با عبور از نساجی در آستانه کسب یک جام قرار بگیرند. اما متاسفانه استقلالی‌ها که خود را از پیش برنده می‌دانستند و کمی هم غرور آنها را گرفته بود نتوانستند از این فرصت طلایی استفاده کنند.

کارشناس فوتبال با توجه به حضور علیرضا رضایی در ترکیب آبی پوشان گفت: در بازی که پیروزی بسیار مهم است، نیمکت نشینی حسینی جای سئوال دارد. این درست که به قول آقای مجیدی رضایی دو بار هم در این بازی به زحمت نیفتاد، اما همان یک توپی هم که در چارچوب بود به دیرک دروازه استقلال برخورد کرد. ضمن اینکه به دلیل شرایط روحی نامناسب هر ۵ پنالتی را جهت مخالف رفت. آیا بهتر نبود حتی اگر حسینی از ابتدا هم در ترکیب قرار نمی‌گرفت، یکی از تعویض‌ها را برای او نگه می‌داشتیم تا در ضربات پنالتی ضریب اطمینان بیشتری داشته باشیم؟

کاردار تاکید کرد: حالا که استقلال در جام حذفی حذف شد و زمان را هم نمی‌توان به عقب برگرداند. اما بهتر است آبی پوشان با عبرت گیری از اتفاقات این بازی تک تک بازی‌های باقی مانده در لیگ برتر را جدی گرفته و کادر فنی هم بدون آنکه از این به بعد قصد آزمون و خطا داشته باشد، با ترکیب اصلی‌اش و بدون تغییر در شرح وظایف بازیکن و تغییر پست مقابل تیم‌های خوبی که حریفان ما تا پایان فصل هستند به میدان رفته و حداکثر امتیازات را کسب نماید تا انشاءالله در لیگ قهرمان شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qarbn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عبور استقلال از پرسپولیس؛ آبی‌پوشان ناکام‌ترین تیم تاریخ در پنالتی