تاریخ انتشار: 1401/01/26 00:27
کد خبر: 23317

برمک: مشکلات پرسپولیس به آشفتگی ذهنی گل‌محمدی برمی‌گردد/ درویش نباید اسیر فضای مجازی شود

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت، یحیی گل‌محمدی و دستیارانش به دلیل حاشیه‌های اطراف سرخپوشان تمرکز لازم را ندارند و همه مشکلات تیم به آشفتگی کادر فنی برمی‌گردد.
برمک: مشکلات پرسپولیس به آشفتگی ذهنی گل‌محمدی برمی‌گردد/ درویش نباید اسیر فضای مجازی شود

کوروش برمک درباره حذف پرسپولیس از جام حذفی اظهار داشت: ترکیب اولیه کادر فنی برای بازی با آلومینیوم، ترکیب بدی نبود ولی مسئله‌ای که وجود داشت این بود که مجدداً تغییراتی را در ترکیب و به ویژه در خط دفاعی شاهد بودیم و زوج فرجی و هنانوف در مرکز خط دفاعی به میدان رفتند. با توجه به آسیب‌دیدگی وحید امیری تیم در فاز هجومی شادابی لازم را نداشت، هرچند که تمیروف خیلی دوندگی داشت و توانست پنالتی هم بگیرد، هرچند که به نظر کارشناسان درست نبود. در مجموع تا زمانی که تغییر در روند حرکتی دو جناح چپ و راست سرخپوشان به وجود نیامده بود، شرایط فنی تیم خوب بود. ما پیش از این شاهد بودیم که هر وقت رامین رضاییان نفوذ می‌کرد در سمت چپ سعید آقایی عقب می‌آمد و یا برعکس، ولی در بازی با آلومینیوم این اتفاق همزمان می‌افتاد و هر دو بازیکن نفوذ می‌کردند.

 

وی ادامه داد: بعد از اشتباه محرز هنانوف، نفوذ علی‌نژاد و گلزنی آزادی، شیرازه پرسپولیس به هم ریخت و آنقدر فشار روی فرجی بود که دچار آسیب‌دیدگی شد. استنباط من این است که گل‌محمدی به سرعت باید تغییرات ایجاد می‌کرد و آشفتگی دفاع تیم را با تعویض هنانوف و آوردن سیدجلال حسینی برطرف می‌کرد و البته تجربه خط دفاعی تیم را بالا می‌برد. خط دفاع پرسپولیس امسال یکی از ضعیف‌ترین‌های دفاع‌های لیگ است. کادر فنی از ابتدای فصل نتوانست ترکیب ثابتی برای زوج خط دفاعی‌اش پیدا کند و این تغییرات به ضرر تیم شده است. از طرف دیگر هم سعید آقایی در این فصل خیلی ضعیف ظاهر شده است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: به دلیل حاشیه‌هایی که در این مدت در اطراف پرسپولیس به وجود آمده است، گل‌محمدی و دستیارانش تمرکز لازم را ندارند و اوج این عدم تمرکز به خاطر بحرانی است که سرمربی تیم با لک پیدا کرده است. این عدم تمرکز و آشفتگی ذهنی و همچنین مصدومیت‌های زیاد بازیکنان به دلیل این است که یک جای کار اشکال دارد و باید برای رفع این مشکل اقدامی جدی صورت بگیرد. پرسپولیس به وجود گل‌محمدی نیاز دارد و او می‌تواند تیم را سربلند کند مگر اینکه اتفاق غیرقابل توصیفی بیفتد و او بخواهد تصمیم دیگری بگیرد.

برمک تصریح کرد: من از هواداران خواهش می‌کنم که از فضای مجازی دور باشند و از تیم حمایت کنند. به هر حال پرسپولیس به نام همه هواداران است. یک زمان برانکو و کالدرون سرمربی تیم بودند و حالا یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم است. برای ما پرسپولیس و نتایج قابل قبول آن محترم است. ما یادمان نرفته است پرسپولیس در سال اولی که برانکو آمد، با تفاضل گل قهرمان نشد، ولی هواداران در استادیوم ایستاده تیم را تشویق کردند. همه این مسائل به آشفتگی پرسپولیس و یحیی برمی‌گردد. ما می‌بینیم که از اول فصل گل‌محمدی سه چهار بار استعفا داده است که زیبا نیست. همه پیشکسوتان از یحیی حمایت می‌کنند و به او ایمان دارند. خواهش من این است که هواداران هم حمایت کنند. تیم شش بازی سرنوشت‌ساز دارد و گل‌محمدی می‌تواند با شش برد خود و تیمش را احیا و برای فصل بعد با تمهیدات بهتر پرسپولیس را آماده کند.

وی در پایان تأکید کرد: از درویش مدیرعامل باشگاه خواهش می‌کنم که اسیر فضای مجازی نشود. متأسفانه مدیران امروز ما بیشتر از اینکه مشاوران فنی خوبی داشته باشند، بیشتر از مشاورانی بهره می‌برند که در فضای مجازی سیر و سعی می‌کنند ناراحتی و انتقادات هواداری را بیشتر به گوش مدیرعامل برسانند و ناخواسته وارد جریان‌هایی می‌شوند که توجیه فنی ندارد. خواهش من این است که وارد جو هواداری نشوند، ضمن اینکه احترام به هوادار از ارکان مهم مدیریتی باشگاه است، ولی برای تصمیم‌گیری کلان باید کارگروه فنی تشکیل داد و آنالیز فنی و نتیجه‌ یک گروه و مربی را بررسی کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qargn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استقلال فرهاد مجیدی و یک آمار ضعیف؛ 10 بازی فقط 2 گل!