تاریخ انتشار: 1401/01/26 11:31
کد خبر: 23303

رونالدو در لیست مازاد منچستر یونایتد

سرمربی جدید منچستر یونایتد اعتقادی به فوق ستاره پرتغالی ندارد.
 رونالدو در لیست مازاد منچستر یونایتد

 نشریه «دیلی استار» انگلیس در گزارشی به خروج کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی از لیست شیاطین سرخ در تابستان آینده خبر داد.

رسانه انگلیسی در این زمینه، نوشت: تن هاگ سرمربی جدید یونایتد موافقت خود را با فروش این بازیکن پرتغالی در تابستان به اطلاع مدیران یونایتد رسانده است. چون فکر می کند که به سبک بازی اش نمی خورد.

اریک تن هاگ، سرمربی بعدی منچستریونایتد با وجود اینکه هنوز به صورت رسمی در منصب جدیدش معرفی نشده ولی مجوز فروش کریستیانو رونالدو را در تابستان آینده صادر کرده است.

تن هاگ در پاسخ به سوال مدیران باشگاه منچستر پاسخ داده که او بازیکن پرتغالی را نمی خواهد زیرا او باور ندارد که با سیستم بازی خود سازگار شود. مرد هلندی در سال های اخیر آژاکس را به تیمی تاکتیک پذیر و قدرت بدنی بالا تبدیل کرده است. حالا ایده او رسیدن به اولدترافورد و به کارگیری ایده هایش است ولی تاکتیکش با ستاره فعلی شیاطین سرخ سازگار نیست.

رونالدو از یوونتوس به منچستر آمد تا بتواند شیاطین سرخ را به اوج برگرداند. با این حال، در طول ماه‌ها کار تیم به جایگاه بهتری نرسیده است. 

تا به امروز، مقصدهای احتمالی زیادی برای CR7 فاش نشده است. بازگشت به اسپانیا تقریبا غیرممکن به نظر می رسد. با نگاهی به آینده تیم های بارسلونا، لاپورتا به لواندوفسکی، صلاح یا هالند فکر می کند و در برنابئو، تلاش ها روی امباپه متمرکز شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488d7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقال رونالدو به یونایتد به سود بارسلونا می شود؟