تاریخ انتشار: 1401/01/30 19:29
این بار خبری از پنالتی نبود؛
کد خبر: 23119

بدبیاری گلزن ایرالکو به پرسپولیس در نیمه نهایی

وینگر چپ آلومینیوم برخلاف دیدار با پرسپولیس این بار در رسیدن به گل یا گرفتن پنالتی در نیمه نهایی جام حذفی بدشانس بود.
بدبیاری گلزن ایرالکو به پرسپولیس در نیمه نهایی

 آلومینیوم اراک در شرایطی از سد پرسپولیس عبور کرد و دیشب در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل خلیج فارس ماهشهر قرار گرفت که محمد علی‌نژاد به دنبال تکرار درخشش خود برای دومین مسابقه پیاپی بود و سعی داشت گلزنی کرده یا پاس گل بدهد که ضربات  او راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

وینگر تکنیکی آلومینیوم بارها با حرکات سریع خود از جناح چپ خط دفاعی خلیج فارس ماهشهر را آزار داد و سعی داشت با نفوذ به محوطه جریمه این تیم موقعیت‌سازی کند یا خطا بگیرد که برخلاف دیدار با پرسپولیس، این بار ضربات و حرکات او منجر به گل یا پاس گل نشد.

علی‌نژاد که در دیدار مقابل پرسپولیس یک گل به ثمر رسانده و روی دو گل دیگر تاثیرگذار بود، دیروز هم چهار شوت به سمت دروازه خلیج فارس ماهشهر زد  و در کنار آن همراه یک دفع توپ و یک قطع توپ، دو ارسال خطرناک هم انجام داد و ۲۱ پاس صحیح ثبت کرد که این آمار منجر به گل برای او نشد.

دو صحنه مشکوک داوری این مسابقه برای آلومینیوم هم روی این بازیکن اتفاق افتاد، اما حسین زمانی داور مسابقه دستور به ادامه بازی داد و اعتقاد به خطا روی این بازیکن نداشت تا او در گرفتن پنالتی در بازی نیمه نهایی جام حذفی نیز ناکام بماند.

rlrvg52s


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5wzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجیدی: هدف بازیکنان و کادر فنی آلومینیوم قهرمانی در جام حذفی است