تاریخ انتشار: 1401/01/30 23:13
کد خبر: 23110

شاگردان الهامی فینالیست جام حذفی شدند/ "آزادی" برای نساجی خوش یُمن است

تیم فوتبال نساجی در حضور هوادارانش موفق شد با برتری برابر تیم دسته اولی مس کرمان فینالیست جام حذفی شود.
شاگردان الهامی فینالیست جام حذفی شدند/ "آزادی" برای نساجی خوش یُمن است

در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور از ساعت ۲۰:۳۰ امشب سه‌شنبه، تیم فوتبال نساجی مازندران با قضاوت سیدمهدی سید علی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم دسته اولی مس کرمان رفت که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر نساجی خاتمه یافت تا شاگردان ساکت الهامی راهی مرحله فینال شوند.

بیش از ۳۰ هزار نفر از هواداران نساجی برای تماشای دیدار این تیم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند.

اواین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۲۶ رقم خورد. در این دقیقه اشتباه مدافع مس باعث شد تا مرتضی منصوری از سمت راست صاحب توپ شود و ارسال این بازیکن با ضربه سر صابر حردانی همراه شد که توپ به بدن عسگری برخورد کرد و در این صحنه هواداران نساجی اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

یک دقیقه بعد ارسال مسعود شجاعی به روی دروازه با ضربه سر مدافع مس همراه شد که شهریاری قبل از کرنر شدن توپ، آن را مهار کرد.

در دقیقه ۴۳ ارسال مسعود شجاعی از سمت راست به شکل خطرناکی از کنار دروازه و بدون استفاده بازیکنان نساجی عبور کرد.

در واپسین ثانیه‌های نیمه نخست پاس رو به عقب مدافعین نساجی در حال تبدیل شدن به یک موقعیت برای مس بود که خروج به موقع حقیقی و تکل این دروازه بان، خطر را دور کرد.

این جدال در نهایت در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم یک ضربه کاشته برای نساجی به دست آمد که ضربه مستقیم شیری از کنار دروازه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد کریم اسلامی بهترین و اولین موقعیت جدی بازی را از دست داد. فرار تند و تیز این بازیکن از تله آفساید یک فرصت تک به تک را در اختیار او قرار داد که شوت این بازیکن را دروازه‌بان مس به زیبایی راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۵۰ شوت مسعود شجاعی در مسیر دروازه به گلزاری برخورد کرد و راهی کرنر شد.

یک دقیقه بعد شوت محکم و سرکش ایوب کلانتری از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۳ ضربه امین جهانکهن از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸ ارسال کلانتری به دهانه دروازه را شهریاری با مشت برگشت داد.

۱۰ دقیقه بعد ارسال کرنر امین جهانکهن با ضربه سرمحمدامین کاظمین همراه شد و توپ در دهانه دروازه و در بهترین شرایط ممکن در اختیار علی تهامی قرار گرفت که ضربه سر این بازیکن به شکل فوق العاده خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در وقت‌های اضافه با ی روی یک همکاری تیمی پشت محوطه جریمه نساجی فرصت خوبی برای مس مهیا شد که شوت جهانکهن از بالای دروازه به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد فرصت مشابهی برای نساجی به دست آمد و این بار ضربه حردانی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در واپسین ثانیه‌های بازی حرکت خوب نجفی از سمت چپ و ارسال این بازیکن به روی دروازه با ضربه سر کریم اسلامی همراه شد ولی شهریاری گلر مس به خوبی این توپ را مهار کرد تا این دیدار در طول ۹۰ دقیقه گلی همراه نداشته باشد تا این جدال به وقت اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه با زمین نساجی بود که بازی هجومی را در پیش گرفت و داور در ۱۱۸ یک پنالتی به سود شاگردان ساکت الهامی اعلام کرد که حامد شیری با ضربه‌ای دقیق و بغل پا توپ را به جناح راست دروازه‌بان زد تا نساجی با یک گل این دیدار را ببرد و راهی فینال شود.

با این اوصاف نساجی برای کسب عنوان قهرمانی روز هفتم اردیبهشت به مصاف آلومینیوم می‌رود.

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری، رضا جعفری، حامد شیری، صابر حردانی، عرفان گل محمدی، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، شاهین طاهرخانی، مسعود شجاعی

ترکیب مس کرمان:

حسین شهریاری، علی خلیلی، میلاد خدایی، محمد صبوری، علیرضا قادری، عارف زینلی، امید پورقنبری، سامان تورانیان، علی تهامی، امیرحسین عسکری و حمید گلزاری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5geo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوش برای استقلالی ها از دیدار با نساجی