تاریخ انتشار: 1401/02/01 13:44
کد خبر: 23052

اسدی: انگیزه بازیکنان پرسپولیس به استقلال فشار وارد می‌کند/ گل‌محمدی و دستیارانش نقش تعیین‌کننده‌ای برای قهرمانی دارند

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که در بازی‌های باقی‌مانده لیگ، تلاش و انگیزه سرخپوشان برای کسب پیروزی، می‌تواند به استقلال استرس و فشار وارد کند.
اسدی: انگیزه بازیکنان پرسپولیس به استقلال فشار وارد می‌کند/ گل‌محمدی و دستیارانش نقش تعیین‌کننده‌ای برای قهرمانی دارند

ابراهیم اسدی، در خصوص شرایط پرسپولیس در 6 هفته پایانی و رقابت با استقلال اظهار داشت: پس از حذف تلخ پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی، فکر می‌کنم در حال حاضر شرایط تیم بد نباشد. سرخپوشان پس از چند روز استراحت الان با انگیزه تمرینات‌شان را پیگیری می‌کنند تا برای بازی‌های باقی‌مانده لیگ آماده شوند. پرسپولیس می‌توانست با کمی تمرکز به فینال جام حذفی برسد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: الان برای پرسپولیس جام حذفی تمام شده و دیگر نباید به حذف از این مسابقات فکر کنیم، باید تمام اعضای تیم یکدل و متحد شوند تا بهترین نتیجه را در 6 بازی پایانی لیگ کسب کنند. به عقیده من بازی‌های باقی‌مانده دو تیم را که نگاه می‌کنیم، استقلال بازی‌های سخت‌تری در پیش دارد بویژه بازی با سپاهان و فولاد و احتمال از دست دادن امتیاز مقابل آنها خیلی زیاد است. شاگردان گل‌محمدی باید با تمام توان در هفته‌های پایانی بازی کنند تا از لغزش استقلال نهایت استفاده را ببرند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به فاصله 6 امتیازی پرسپولیس با صدر جدول، این تیم چقدر برای قهرمانی شانس دارد؟ عنوان کرد: باید تا آخرین بازی  امیدوار بود. اگر قرار باشد  برای پرسپولیس شانسی قائل نباشیم و اعضای این تیم امیدوار نباشند، پس چرا بازی می‌کنند. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و در هر بازی ممکن است هر اتفاقی بیفتد. تلاش و انگیزه بازیکنان پرسپولیس می‌تواند به استقلال استرس و فشار وارد کند.

اسدی در پایان گفت: کادرفنی پرسپولیس در بازی‌های باقی‌مانده نقش تعیین‌کننده‌ای دارند. آنها باید با حفظ آرامش و تمرکز بازیکنان، انگیزه اعضای تیم را بالا ببرند. 2 بازی آینده‌اش را با برد پشت سر بگذارد، روحیه‌ای بالایی می‌گیرد و می‌تواند تا آخرین بازی پیش برود و ان‌شاءالله قهرمانی ششم را هم کسب کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399ewx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال تیم بی شکست /ملوان از قافله جا ماند/رزاقی راد طلسم را شکست