تاریخ انتشار: 1401/02/02 23:49
کد خبر: 22993

نویدکیا: به مسابقات برگشتیم و هنوز شانس صعود داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران با ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان تأکید کرد، تیمش همچنان شانس صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را دارد.
نویدکیا: به مسابقات برگشتیم و هنوز شانس صعود داریم

محرم نویدکیا پس از برتری 2 بر یک سپاهان ایران مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: نیمه اول بازی متعادل بود، چون تیم حریف آخرین شانس صعودش بود و‌ سعی می‌کرد بازی را کنترل کند. در نیمه دوم و در 20 دقیقه اول پاختاکور موقعیت‌های خوبی داشت. ما عجولانه کار می‌کردیم و موقعیت‌های خوبی به پاختاکور دادیم، ولی بعد از آن سعی کردیم تغییراتی بدهیم و شانس‌مان را دوباره امتحان کنیم. شانس‌های خوبی برای خودمان ایجاد کردیم و توانستیم ‌به مسابقات برگردیم و هنوز شانس صعود داریم. این می‌تواند برای هفته آخر خیلی امیدوارکننده باشد.

وی در ادامه افزود: در آنالیزها می‌دانستیم که دفاع‌های راست و‌ چپ آنها سعی می‌کنند در حمله شرکت کنند و برای همین ریسک بزرگی کردیم. واقعیت فوتبال این است که ممکن بود این بازی را شکست پشت سر بگذاریم، ولی ریسک کردیم و تا آخرین لحظه امیدوار بودیم تا جواب بدهد که این اتفاق هم رخ داد. این طبیعت فوتبال است وقتی تیم پیروز‌ می‌شود من بهترین مربی می‌شوم ولی می‌خواهم ‌برای این فوتبال خوب به پاختاکور تبریک بگویم. آنها می‌توانستند برنده این بازی شوند.

ادامه دارد ...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xq8dq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب سپاهان مقابل پاختاکور ازبکستان
لیگ قهرمانان آسیا