تاریخ انتشار: 1401/02/02 23:53
نویدکیا امشب را همیشه به یاد خواهد داشت؛
کد خبر: 22992

تعویض‌های طلایی محرم؛ دو گل، دو پاس گل!

سپاهان با تعویض های طلایی محرم پیروزی مهمی را امشب کسب کرد.
تعویض‌های طلایی محرم؛ دو گل، دو پاس گل!

سپاهان بعد از شروع توفانی مقابل پاختاکور، در سه بازی بعدی از دور گروهی لیگ قهرمانان نتایج خوبی نگرفت ولی در شب پنجم شاهد کسب یک برد دیگر برای این تیم مقابل نماینده ازبکستان بودیم.

در دیداری که حکم مرگ و زندگی را برای سپاهانی ها داشت، آنها به دنبال دبل پاختاکور بودند تا 7 امتیازی شوند. نیمه اول تقابل دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و تفکرات تهاجمی دو مربی حاصلی در پی نداشت.

محرم نویدکیا در نیمه دوم تغییراتی را ایجاد کرد که می توان گفت در کسب برد کاملا موثر بود و از دل همین تغییرات دو گل، دو پاس گل و یک برد شیرین به دست آمد. سجاد شهباززاده، ستاره شماره یک بازی امشب بود که در دقیقه 67 به جای حسینی وارد زمین شد و توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند.

او ده دقیقه بعد از ورود به زمین روی ارسال میلاد جهانی، دروازه پاختاکور را باز کرد؛ میلاد که در نقش سازنده این گل ظاهر شد، در دقیقه 57 به جای فرشاد احمدزاده وارد زمین شده بود.

پاختاکور خیلی زود گل اول را پاسخ داد و در حالی که چیزی به پایان کار نمانده بود هر دو مربی آخرین تغییرات را در ترکیب تیم خود ایجاد کردند؛ نویدکیا در دقیقه 85 رضا میرزایی را وارد زمین کرد و این بازیکن در سومین دقیقه از وقت های اضافه پاس گل دوم را به سجاد شهباززاده داد تا یک روز شیرین در تاریخ سرمربیگری نویدکیا ثبت شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wo7b6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان ۲ – پاختاکور یک/ امیدها زنده شد