تاریخ انتشار: 1401/02/04 09:49
کد خبر: 22932

نقش مهم سپاهان در تعیین قهرمان

در حالی ۶ هفته تا پایان رقابتهای این فصل لیگ برتر باقی است که بسیار بعید است تیمی به جز یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس قهرمان این دوره از مسابقات شود.
نقش مهم سپاهان در تعیین قهرمان

تنها ۶ هفته سرنوشت ساز از بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر باقی است و با اینکه روی کاغذ ۳ تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانس قهرمانی دارند، اما به دلیل فاصله ۱۱ امتیازی استقلال با سپاهان شاید در عمل نباید شانس زیادی برای قهرمانی شاگردان محرم نوید کیا قائل بود. اما همین تیم به دلیل در پیش داشتن دو بازی با استقلال و پرسپولیس می‌تواند در تعیین قهرمان این فصل بسیار تاثیر گذار باشد.

سپاهان که هم اکنون به همراه فولاد به عنوان یکی از دو نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، با ۴۵ امتیاز در رده سوم جدول حضور دارد و فاصله این تیم با تیم دوم ۵ و با تیم اول ۱۱ امتیاز است و آنها شاید در خوشبینانه‌ترین حالت تنها بتوانند با چاشنی اقبال جای پرسپولیس را در رده دوم بگیرند. اما به هر حال این تیم با ظرفیت کسب ۱۸ امتیاز و رساندن جمع امتیازاتش به عدد ۶۳، همچنان روی کاغذ شانس قهرمانی دارد.

طلایی پوشان اصفهان پس از بازگشت از عربستان ۶ بار باید در لیگ به میدان بروند که ۲ بازی از ۶ بازی آنها مقابل استقلال و پرسپولیس است که این ۲ بازی می‌تواند تاثیر زیادی در بالای جدول داشته باشد.

سپاهانی‌ها ابتدا در چارچوب هفته بیست و پنجم در خانه خود پذیرای استقلال صدرنشین هستند و آنها که برای رسیدن به رده دوم جدول و کسب مجدد سهمیه آسیا امید دارند، مایلند با تحمیل اولین شکست فصل استقلال و کسب امتیازات کامل بازی، شانس خود را برای این منظور افزایش داده و این مهم‌ترین عامل انگیزشی سپاهان از آسیا بازگشته است.

شاگردان نوید کیا در هفته بیست و ششم میهمان پیکان و در هفته بیست و هفتم میهمان پرسپولیس هستند که این دیدار هم از جمله بازی‌های مهم و تاثیرگذار در بالای جدول است و نتیجه آن تنها برای قهرمانی، بلکه برای تعیین تیم‌های دوم و سوم جدول هم مهم و تاثیر گذار است.

برنامه بازی‌ها نشان می‌دهد سپاهان با اینکه شانس بزرگی برای قهرمانی در این فصل ندارد، اما می‌تواند در تعیین قهرمان و حتی تعیین تیم‌های دوم و سوم جدول اثرگذاری زیادی داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eknzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی ۶ امتیازی استقلال در ورزشگاه خالی و دوئل سرخابی‌های شهرخودرو مقابل پرسپولیس