تاریخ انتشار: 1401/02/05 21:46
کد خبر: 22865

هر کسی قهرمانی استقلال را قطعی می‌داند دشمن این تیم است/ اعتقادی به زیبا بازی کردن ندارم

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد، هر کسی قهرمانی این تیم را قطعی می‌داند دشمن آبی‌پوشان است.
هر کسی قهرمانی استقلال را قطعی می‌داند دشمن این تیم است/ اعتقادی به زیبا بازی کردن ندارم

ادموند اختر در گفت‌وگویی درباره شرایط تیم استقلال و شانس این تیم برای رسیدن به قهرمانی گفت: با اینکه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، ولی باید بگویم هنوز هیچ چیز تمام نشده است. استقلال با پرسپولیس اختلاف شش امتیازی دارد، ولی نمی‌توان از حالا قهرمانی را قطعی دانست. در ضمن استقلال با تیم‌هایی بازی دارد که یا برای قهرمانی می‌جنگند یا برای فرار از سقوط. بدون شک این موضوع کار استقلال را سخت می‌کند و هر کسی قهرمانی این تیم را از حالا قطعی می‌داند دشمن استقلال است.

وی ادامه داد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و دیدید که استقلال در جام حذفی چگونه مقابل نساجی شکست خورد و در ورزشگاه آزادی حذف شد. این باخت به دلیل بی‌دقتی و خودخواهی بازیکنان بود و استقلال راحت از این جام کنار رفت. متأسفانه استقلال در این سه سال خیلی راحت قهرمانی در جام حذفی را از دست داد. امسال بهترین فرصت بود تا استقلال دو جام به هوادارانش هدیه بدهد، اما این اتفاق صورت نگرفت.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه در واکنش به اینکه برخی معتقدند تیمِ مجیدی زیبا بازی می‌کند، خاطرنشان کرد: این موضوع را قبول ندارم، یعنی اعتقادی به زیبا بازی کردن ندارم. استقلال چند سال است که قهرمان نشده و الان هواداران از این تیم برد اقتصادی و نتیجه می‌خواهند، چون برای هواداران قهرمانی مهم است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خاتمه تصریح کرد: پرسپولیس در این پنج سال قهرمان شده است و آنها حتی اگر قهرمان هم نشوند هیچ فشاری روی تیم‌شان نیست و در نهایت می‌خواهند بگویند از پنج قهرمانی پیاپی خسته شده بودیم، ولی اگر استقلال قهرمان نشود، این اتفاق برای هواداران بسیار سنگین خواهد بود. استقلال شش فینال مهم دارد و هرگز نباید تصور کند که کار تمام شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qazrj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در رختکن استقلال به خارجی ها توهین شد؟