تاریخ انتشار: 1401/02/06 00:46
کد خبر: 22859

میداودی: امیدوارم استقلال بدون باخت قهرمان لیگ شود/ مجیدی روزهای سختی را پشت سر گذاشت

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد، شاگردان فرهاد مجیدی بدون شکست عنوان قهرمانی بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر را از آن خود کنند.
میداودی: امیدوارم استقلال بدون باخت قهرمان لیگ شود/ مجیدی روزهای سختی را پشت سر گذاشت

میلاد میداودی درباره حضورش در تمرین چند روز پیش استقلال، گفت: خوشحالم که با فرهاد مجیدی و بعضی از دوستان دیگرم دیداری تازه کردم. من در استقلال با مجیدی هم‌بازی بودم و برایش آرزوی موفقیت دارم. از طرفی هم خوشحالم که تیم‌مان شرایط خوبی دارد و هواداران منتظر هستند تا قهرمانی تیم محبو‌ب‌شان را بعد از چند سال جشن بگیرند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان قهرمانی استقلال در لیگ امسال را قطعی دانست، عنوان کرد: در فوتبال که هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و دیدید که در جام حذفی چه اتفاقاتی رخ داد و چه تیم‌هایی حذف شدند. در حال حاضر استقلال صدرنشین است و با رقیب اصلی‌اش پرسپولیس شش امتیاز فاصله دارد، ولی مجیدی و تیمش به خوبی می‌دانند که هنوز لیگ تمام نشده و شش بازی دیگر هم باقی مانده است.

میداودی همچنین تصریح کرد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است و این موضوع مهمی است. امیدوارم استقلال این روند خوب را ادامه داده و در نهایت بدون شکست قهرمان لیگ شود. شکست‌ناپذیری در 24 بازی بسیار ارزشمند است و امیدوارم این رکورد تا پایان لیگ ادامه داشته باشد.

مهاجم سابق آبی‌پوشان با تمجید از عملکرد فرهاد مجیدی در این تیم خاطر نشان کرد: استقلال در سال‌های گذشته به دلایل مختلف موفق به کسب قهرمانی در لیگ برتر نشد، ولی فرهاد مجیدی در این فصل شرایط خوبی را در تیم ایجاد کرد و نتایج استقلال هم عملکرد خوب این مربی را نشان می‌دهد. مجیدی روزهای سختی را در استقلال پشت سر گذاشت و با این مسئولیت سنگینی که دارد، به خوبی تیم را هدایت کرد. استقلال لایق قهرمانی در لیگ است و امیدوارم به حقش برسد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kevj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداحافظی سه بازیکن استقلالی . سپاهانی و یک خاطره مشترک!