تاریخ انتشار: 1401/02/07 09:38
کد خبر: 22790

اختصاصی/ نساجی قائمشهر - آلومینیوم اراک/ قاتلین سرخابی ها در ورزشگاه آزادی جام می خواهند

فینال جام حذفی برای اولین بار بعد از سالها بدون حضور سرخابی ها و بین تیم های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک برگزار می شود .
اختصاصی/ نساجی قائمشهر - آلومینیوم اراک/ قاتلین سرخابی ها در ورزشگاه آزادی جام می خواهند

فینال جام حذفی امشب در ورزشگاه آزادی بین تیم های نساجی قائمشهر و آلومینیوم اراک برگزار می شود که هر دو تیم برای اولین بار فینال را تجربه می‌کنند. جالب اینجاست هر دو تیم با حذف سرخابی ها به مرحله‌ نهایی رسیده اند که قطعا تا همین جا هم کار بزرگی را انجام‌ داده اند.

شاید کمتر کسی فکرش را می کرد، تیم های نساجی و آلومینیوم با توجه به شرایطی که در لیگ داشتند به فینال برسند. در این چند سال اخیر همیشه یک پای فینال را سرخابی ها تشکیل می دادند، ولی این فصل نساجی و آلومینیوم این اجازه را ندادند استقلال و پرسپولیس دست شان به فینال برسد.

هر دو تیم راه دشواری را برای رسیدن به این مرحله‌ را طی کرده‌ اند که دوست ندارند جام قهرمانی را از دست دهند‌. بر روی نیمکت هر دو تیم مربیانی حضور دارند که حداقل در فینال ها خوش شانس بوده اند. البته مهدی رحمتی در امر دروازه‌بانی باره طعم قهرمانی را چشیده و ساکت الهامی نیز یک بار به فینال رسیده و جام را به خانه‌ برده است.

مهتر از همه حضور هواداران در این مسابقه حساس است که قطعا مازندارانی ها و اراکی ها استادیوم خانگی استقلال و پرسپولیس را پر خواهند کرد. گرفت جام قهرمانی در زمین سرخابی ها مزه دیگری دارد که هر یک از تیم ها به آن دست پیدا کنند، تاریخ ساز می شوند.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rav5m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نساجی به یک هشتم نهایی رفت