تاریخ انتشار: 1401/02/08 00:32
کد خبر: 22752

شجاعی: بی‌برنامگی فدراسیون و بحث تغییر اسکوچیچ ذهن بازیکنان را به‌هم می‌ریزد/ برای نساجی تاریخ‌ساز شدیم

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان بر این اعتقاد است که بی‌برنامگی در فدراسیون فوتبال و بحث تغییر سرمربی تیم ملی به این تیم لطمه وارد می‌کند.
شجاعی: بی‌برنامگی فدراسیون و بحث تغییر اسکوچیچ ذهن بازیکنان را به‌هم می‌ریزد/ برای نساجی تاریخ‌ساز شدیم

مسعود شجاعی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل آلومینیوم اراک در فینال جام حذفی و قهرمانی نساجی اظهار داشت: بیشتر به خاطر هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند و کسانی که نتوانستند، بیایند، خوشحالم و چند ماه آنها را ساختیم. نمی‌خواهم کلیشه‌ای صحبت کنم، ولی آلومینیوم تیم قوی و قدرتمندی بود. امروز به آن چیزی که حق‌مان بود، رسیدیم چون در لیگ برتر به حق‌مان نرسیده بودیم. امروز تاریخ‌ساز شدیم و امیدوارم در تاریخ باشگاه نساجی بمانیم.

وی در مورد خواسته‌هایش از مسئولان تصریح کرد: خواسته که زیاد داریم، ولی امیدوارم اتفاق بزرگی که افتاد، استارت یکسری کارها باشد و مسئولان همکاری کنند. باید فاکتورهای AFC را فراهم کنیم. امکاناتی که ما داریم حداقلی است و با این شرایط قهرمان شدیم. بازیکنان نساجی با تمام وجود تلاش کردند تا قهرمان شویم. امیدوارم حضور مسئولان گذرا نبوده، برای امشب نباشد و برای نساجی اتفاقات خوبی بیفتد.

هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران گفت: نمی‌دانم باید بگویم یا نه، ولی متأسفانه بی‌برنامگی که در فدراسیون وجود دارد و صحبت‌هایی که درباره تغییر سرمربی تیم ملی می‌شود به تیم ملی لطمه می‌زند. تیم ملی باید ثبات داشته باشد و باید بازی‌های تدارکاتی مهمی برگزار کنیم. بحث تغییر دراگان اسکوچیچ و وضعیت رئیس فدراسیون ذهن بازیکنان را به‌هم می‌ریزد. شاید الان متوجه نشویم، ولی وقتی وارد مسابقات جام جهانی شویم آنجا متوجه خواهیم شد. یکسری صحبت‌ها می‌شنوم که می‌گویند بازی‌های تیم ملی در جام جهانی آسان است، در صورتی که جام جهانی 1998 گذشته است و بیشتر بازیکنان آمریکا در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کنند. ما باید بیشتر از این تلاش کنیم.

شجاعی در واکنش به بحث تعلیق فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا تأکید کرد: همانطور که گفتم بی‌برنامگی فدراسیون می‌تواند به فوتبال ایران ضربه بزند. وقتی می‌گوییم تیم ملی، همه باید در جهت ارتقای آن تلاش کنند و کسی نباید سهم خودش را بردارد. امیدوارم با ریش سفیدی و مدیریت این بی‌برنامگی را جمع کنیم. تا چشم بزنیم بازی‌ها شروع می‌شود. با ان‌شاء‌الله و خدا کمک کند، نمی‌توان بازی کرد. خدا به همه تیم‌ها کمک می‌کند.

وی درباره وضعیت ادامه همکاری‌اش با نساجی خاطرنشان کرد: من قرارداد دارم و هنوز بازی‌های نساجی در لیگ برتر باقی مانده است. هواداران ما شب فوق‌العاده‌ای را برای ما و خودشان رقم زدند.

هافبک تیم فوتبال نساجی در واکنش به طرح این موضوع که گفته می‌شود رایزنی کرده بود اشکان دژاگه به تیم نساجی ملحق شود، گفت: خیر، اشکان خودش عاقل است. صحبتی با مسئولان نکردم و اگر مشورتی بخواهند حتماً مشاوره می‌دهم.

شجاعی در مورد اینکه کدام دوره از جام جهانی برای او شرایط بهتری داشت، گفت: تیم ملی کشورم است و همیشه در ذهنم می‌ماند و بازی در آن جزو افتخارات من است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3995xw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شجاعی؛ دوران متفاوت فوتبالی در جمع پرشورها