تاریخ انتشار: 1395/08/17 00:25
کد خبر: 250531

رقیب دلخواه استقلال/ صمد آقا و ناکامی محض

استقلالی ها در جام حذفی باید از تیم صبای قم در آزادی پذیرایی کنند.
رقیب دلخواه استقلال/ صمد آقا و ناکامی محض

به گزارش فرتاک ورزشی، بررسی بازی های تیم های تحت هدایت صمد مرفاوی در برابر استقلال تنها یک نتیجه را به ذهن متصور می کند آن هم ناکامی محض این مربی در شکست دادن استقلال!

 فاصله 8 امتیازی استقلال صدر جدول لیگ و مسیر کوتاه قهرمانی در جام حذفی، باعث شده جام دوم ارزش ویژه‌ای برای منصوریان داشته باشد. استقلال در دو بازی قبل، تیم‌های دسته چندمی را برده و در اولین بازی لیگ برتری، باید صبای مرفاوی را در مرحله یک هشتم نهایی حذف کند.

آمار مرفاوی مقابل استقلال، آن‌ها را برای صعود بی دردسر از این مرحله امیدوار می‌کند. لیگ دهم، در اولین رویارویی مرفاوی با استقلال، مس او تا دقایق پایانی تیم مظلومی را شکست داده بود اما گل دقیقه 86 منتظری، بازی را به تساوی کشاند. از آن بازی تا امروز، مرفاوی دیگر هیچوقت نتوانست استقلال را شکست دهد و آمار پیروزی‌هایش مقابل آبی‌های پایتخت روی عدد صفر باقی مانده است.

لیگ دهم دو مساوی، لیگ یازدهم یک باخت، لیگ دوازدهم یک باخت و یک مساوی، لیگ سیزدهم یک باخت و لیگ چهاردهم یک باخت و یک مساوی با دو تیم مختلف، نتایج مرفاوی در این سال‌ها مقابل استقلال بوده‌اند. 4 باخت و 4 مساوی در مجموع، مرفاوی را به یک حریف جذاب برای استقلال تبدیل می‌کند. ستاره سابقی که حتی در لباس حریف هم برای آن‌ها دوست داشتنی باقی می‌ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4da9gq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربیانی که در پایان هفته هفتم احتمالا برکنار می شوند! منصوریان هم هست!