تاریخ انتشار: 1401/02/10 23:10
کد خبر: 22627

موضع باشگاه پرسپولیس درباره تمدید قرارداد و تسویه با بازیکن خارجی

باشگاه پرسپولیس به آخرین وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان خود واکنش نشان داد.
موضع باشگاه پرسپولیس درباره تمدید قرارداد و تسویه با بازیکن خارجی

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص مذاکره و تمدید قرارداد بازیکنان مد نظر کادر فنی اظهار داشت: طی روزهای گذشته و برگزاری جلسات متعدد در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر کادر فنی و باشگاه، روند خیلی خوبی را شاهد هستیم.

وی افزود: مدیر عامل باشگاه نیز با پیگیری مداوم این موضوع و برگزاری جلسات متعدد، تلاش می‌کند تا هر چه زودتر قرارداد بازیکنان نهایی و امضا شود. در همین زمینه امروز میلاد سرلک و مدیر برنامه‌های مهدی ترابی حضور یافتند و پس از جلسه با مدیر عامل باشگاه، ابراز رضایت و امیدواری خود را برای تمدید قرارداد اعلام کردند.

مصطفی لشگری در مورد شکایت آنتونی استوکس، جریمه باشگاه و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس در فصل آینده، تصریح کرد: باشگاه، زمان اندکی برای پرداخت جریمه استوکس پیش روی دارد و تلاش می‌کند این جریمه هر چه زودتر پرداخت شود اما در حال حاضر مشکلی در این زمینه احساس نمی‌شود چرا که در پنجره نقل‌وانتقالاتی به سر نمی‌بریم و زمان کافی برای پرداخت این جریمه حتی در زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات را در اختیار خواهیم داشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بلیت فروشی بازی برابر پیکان بعدازظهر فردا شروع می‌شود، خاطر نشان کرد: برای سهولت هواداران، بلیت فروشی از ساعت ۱۸ فردا یکشنبه از طریق سامانه بلیت فروشی شروع می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488n5k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رادوشویچ می‌تواند چند سال دروازه پرسپولیس را بیمه کند