تاریخ انتشار: 1401/02/11 10:10
کد خبر: 22612

شب رویایی مهاجم پرسپولیسی فرا رسید/ مهدی ۲۰ شد

مهدی طارمی با رسیدن به ۲۰ گل زده در رقابت های این فصل پرتغال بهترین آمار گلزنی خود را در یک فصل باشگاهی در فوتبال اروپا ثبت کرد.
شب رویایی مهاجم پرسپولیسی فرا رسید/ مهدی ۲۰ شد

پورتو شنبه شب در چارچوب هفته سی‌ و دوم لیگ پرتغال به مصاف ویزلا رفت که در پایان به برتری ۴ بر ۲ رسید. اوانیلسون در دقیقه ۲۱ پورتو را پیش انداخت و هفت دقیقه بعد، مهدی طارمی پنالتی گرفته شده توسط گروجیچ را به گل تبدیل کرد تا بازی ۲ بر ۰ شود.

بازیکنان ویزلا پس از این که ۲ بر ۰ عقب افتادند، گل‌ها را جبران کردند تا بازی به تساوی کشیده شود اما امبمبا در دقیقه ۵۷ گل سوم پورتو را وارد دروازه این تیم کرد تا دوباره یاران طارمی  پیش بیفتند. در دقایق پایانی بازی هم طارمی پس از این که شوت اولش توسط دروازه‌بان ویزلا دفع شد، خودش را به ریباند رساند و توانست گل چهارم تیمش را به ثمر برساند.

مهدی طارمی با زدن این دو گل توانست شمار گلهای خود را در این فصل لیگ پرتغال به عدد ۲۰ برساند که این تعداد بهترین آمار گلزنی مهاجم ایرانی در یک فصل محسوب می شود. طارمی اکنون در ۳۰ بازی توانسته است ۲۰  گل به ثمر برساند و 12 پاس گل دهد تا بهترین گلزن تیمش در این فصل باشد.

طارمی در طول دوران فوتبال خود ۲ بار توانسته بود به آمار ۱۸ گل در یک فصل برسد. یک بار زمانی که در پرسپولیس بود و در سومین فصل حضورش در پرسپولیس این آمار را از خود به جای گذاشت و یک بار نیز در فصل اول حضورش در ریو آوه به این تعداد گل در یک فصل رسیده بود.

اکنون طارمی توانسته با رساندن تعداد گلهای خود به ۲۰ گل در یک فصل بهترین آمار گلزنی فوتبالی خود را ثبت کند. این در حالی است که مهاجم ایرانی هنوز هم این فرصت را دارد تا در ادامه فصل آمار خود را بهبود ببخشد. البته او برای رسیدن به عنوان آقای گلی کار خیلی سختی دارد چرا که داروین نونز مهاجم اروگوئه ای بنفیکا با زدن ۲۶ گل در این فصل در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

طارمی در این فصل در تمامی رقابت ها در ۴۵ بازی با پورتو توانسته است ۲۴ گل به ثمر برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5xzr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورتو آرام و قرار ندارد/ شب انتقام مهدی طارمی از اسپورتینگ فرا رسید