تاریخ انتشار: 1401/02/11 21:51
کد خبر: 22585

نحوه بلیت فروشی و تقسیم بندی تعداد هوادارن دیدار سپاهان و استقلال مشخص شد

زمان آغاز بلیت فروشی دیدار سپاهان و استقلال مشخص شد.
نحوه بلیت فروشی و تقسیم بندی تعداد هوادارن دیدار سپاهان و استقلال مشخص شد

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، روز چهارشنبه 14 اردیبهشت و از ساعت 18:30 میزبان استقلال در ورزشگاه نقش جهان خواهد بود.

علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در خصوص بلیت فروشی این مسابقه به خبرنگار ورزشی فارس، گفت: بلیت فروشی این مسابقه فردا ساعت 16:30 دقیقه آغاز می‌‌شود و هواداران می‌توانند از دو آدرس www.sepahansc.ir و www.basa.ir/ticket برای تهیه بلیت موردنظرشان استفاده کنند. سکوهای در نظر گرفته شده برای هر گروه روی سامانه بلیت فروشی مشخص شده تا تداخلی در محل استقرار هواداران به وجود نیاید.

وی افزود: از هواداران عزیز خواهشمندیم هنگام مراجعه به ورزشگاه حتما کارت شناسایی، کارت 2 دوز واکسیناسیون و همچنین پرینت یا نسخه الکترونیکی بلیت خود را به همراه داشته باشند. ضمن اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی الزامی است.

ناظری در مورد تقسیم بندی هواداران دو تیم در ورزشگاه عنوان کرد: طبق دستورالعمل، 30 درصد ظرفیت ورزشگاه برای استقرار هواداران در نظر گرفته شده و به همین خاطر تعداد 21 هزار و صد بلیت فروخته خواهد شد. از این تعداد 19 هزار بلیت به هواداران سپاهان و 2100 بلیت نیز به هواداران استقلال تعلق دارد. مراجعین می‌توانند از ورودی‌های غربی، شرقی و جنوبی وارد ورزشگاه شوند که در همه آن‌ها گیت‌های الکترونیکی آماده به کار هستند. ضمن اینکه پارکینگ‌های ورزشگاه نیز برای رفاه حال عزیزان به طور مجزا مشخص شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8v58

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اعلام زمان بلیت فروشی سپاهان-استقلال/تقسیم بندی تعداد هواداران دو تیم مشخص شد