تاریخ انتشار: 1401/02/12 01:11
کد خبر: 22577

جدال جذاب ستاره‌های استقلال و سپاهان/ باز شاهی روی شانه‌های کدام یک خواهد نشست؟

یکی از جدال های دیدنی در مصاف استقلال و سپاهان می تواند رقابت داغ دو ستاره این دو تیم باشد.
جدال جذاب ستاره‌های استقلال و سپاهان/ باز شاهی روی شانه‌های کدام یک خواهد نشست؟

در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور روز چهارشنبه 14 اردیبهشت ماه تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل را برگزار نمایند.

استقلال تا قبل از این بازی دارای 56 امتیاز بوده و شانس اول کسب مقام قهرمانی در لیگ بیست و یکم می‌باشد و این در حالی است که سپاهان تنها توانسته 45 امتیاز اندوخته داشته باشد و در جایگاه سوم بعد از استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد.

سپاهان در این بازی امیدوار است با پیروزی زمین را ترک نماید تا اندک امیدهای خود را برای قهرمانی زنده نگه دارد.

اما در آن سوی میدان شاگردان فرهاد مجیدی به خوبی می‌دانند سه امتیاز این بازی تا چه اندازه می‌تواند خیال آنها را برای کسب مقام قهرمانی راحت کند و بر همین اساس قدر امتیازهای این دیدار را به خوبی می‌دانند و دوست ندارند با لغزش در این بازی سایه پرسپولیس را در صورت پیروزی برابر پیکان در یکقدمی خود ببینند و بازی‌های باقیمانده را با ترس و دلهره ادامه دهند.

 اما یکی از مهم‌ترین و شاید دیدنی‌ترین جدالی این بازی حضور کوین یامگا در خط حمله استقلال است که با 10 گل زده در پشت سر گادوین منشا قرار دارد که 12 گل به ثمر رسانده و این بازی می‌تواند فرصت خوبی باشد تا ستاره آبی پوشان خود را به صدر گلزنان نزدیک نماید.

 اما در خط حمله سپاهان حضور شهریار مغانلو با 9 گل زده و قرار گرفتن در رده سوم جدول گلزنان لیگ برتر  این فرصت را برای این مهاجم فراهم نموده است تا بتواند شانس‌های خود را برای کسب عنوان آقای گلی در لیگ بیست و یکم بیازماید و همین می‌تواند در ایجاد خلق موقعیت‌ها و نواختن ضربه نهایی برای این مهاجمان بهترین فرصت باشد و باید دید کدام یک از آنها می‌تواند از این فرصت بهره بهتری ببرد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayzmk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مغانلو-استقلال؛ راند پنجم با سومین پیراهن

کمک داور اصفهانی استقلال و سپاهان حذف شد
تایلند قضاوت لیگ برتر را از دکتر حیدری گرفت