تاریخ انتشار: 1401/02/12 10:52
کد خبر: 22570

قهرمانی استقلال در دست خودش است

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان می‌توانند قهرمان این فصل شوند، گفت: حاشیه‌ها می‌تواند آبی‌ها را از رسیدن به جام دور کند.
قهرمانی استقلال در دست خودش است

یدالله اکبری، با اشاره در پیش بودن شروع دوباره رقابتهای لیگ برتر و دیدارهای باقی مانده استقلال گفت: آبی‌پوشان تهرانی این روزها شرایط خوبی دارند، تمریناتشان را در آرامش و به دور از حاشیه انجام می‌دهند تا خود را برای بازی حساس برابر سپاهان آماده کنند.

وی ادامه داد: استقلال با تصمیم کادر فنی، سه بازی تدارکاتی را هم انجام دادند تا از لحاظ آمادگی و شرایط خوب روحی و روانی، خود را آماده این بازی کنند ضمن اینکه بازیکن مصدوم ندارند و می‌توانند با تمام قوا به مصاف حریف قدیمی خود بروند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط سپاهان گفت: سپاهان یک تیم کاملاً حرفه‌ای است و بازیکنان بزرگی دارد که همه می‌توانند نقش‌ تعیین کننده‌ای داشته باشند. اگر چه آنها در لیگ قهرمانان موفق نبوده‌اند اما در آمادگی کامل به سر می‌برند، نمی‌خواهند در اصفهان امتیازی از دست بدهند و شکستی پذیرا شوند.

وی ادامه داد: این تیم در اوج آمادگی است و حالا می‌خواهد با پیروزی در ۶ بازی آینده، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دوباره به دست بیاورد به همین دلیل تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند با حمایت هوادارانش، این دیدار را با پیروزی به پایان برساند.

اکبری افزود: کادر فنی استقلال هم می‌داند که قهرمانی در دستان خودشان است به شرط آنکه از حاشیه‌ها دور باشند، تنها تمرکزشان بر روی بازی‌ها باشد و هیچ اشتباهی از آنها سر نزند زیرا کوچک‌ترین اشتباه هم باعث خواهد شد تا استقلال از قهرمانی دور شود. آبی‌ها ۶ امتیاز با حریف همیشگی خود فاصله دارند و این یک حاشیه امنیت برای آنها خواهد بود البته نباید این موضوع باعث شود که آنها دچار غرور شده و فکر کنند برنده یا قهرمان هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وقت آن نرسیده استقلال در هفته‌های پایانی به دنبال جذب بازیکنان جدید باشد؟ گفت: فصل نقل و انتقالات برای هر تیمی حساس است. استقلال باید هم تمرکزش بر روی ۶ بازی باقی‌مانده باشد و هم به دنبال این باشد که برای فصل آینده نقاط ضعف خود را ترمیم کرده و با جذب بازیکنان خوب، خود را آماده شروع لیگ آینده کند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران استقلال هم باید همگام با کادر فنی در جهت جذب بازیکنان جدید تلاش کنند تا استقلال بتواند فصل آینده را با قدرتی بیشتر از امسال آغاز کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y89xm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم فوتبال استقلال فردا به مصاف هوادار می‌رود