تاریخ انتشار: 1401/02/12 19:29
کد خبر: 22551

عبدی بعد از غضب ۷۲ ساعته یحیی (عکس)

بعد از کنار گذاشتن سه روزه از تمرین، حالا مهدی عبدی در کنار دیگر بازیکنان پرسپولیس دیده می‌شود.
عبدی بعد از غضب ۷۲ ساعته یحیی (عکس)

مهدی عبدی این فصل مهاجم اول پرسپولیس بوده اما با این حال در بسیاری از بازی‌ها در بین پنج بازیکن تعویضی پرسپولیس جای داشته است.

او در دیدار مقابل نیروی زمینی یک نیمه به میدان رفت و بین نیمه ورزشگاه شهید کاظمی را به مقصد استادیوم آزادی ترک کرد تا در حالی که پرسپولیس دو گل دریافت و پیروزی را با شکست تعویض می‌کرد، او جشن قهرمانی نساجی را از نزدیک ببیند.

تصمیمی که برای مهاجم سرخ‌پوشان گران تمام شد و یحیی گل‌محمدی در روز بعدی اجازه حضور او در تمرین را نداد. زمانی که عبدی تست منفی ارائه کرد نیز تصمیم یحیی عوض نشد تا به این‌ترتیب مهاجم شماره ۱۶ پرسپولیس از تمرین منع شود.

 

4ufntek4او دو جلسه تمرینی را از دست داد و در این بین یک روز هم تمرین پرسپولیس تعطیل بود تا عبدی ۷۲ ساعت جهنمی را تجربه کند.

حالا پس از این دوره عبدی به تمرین برگشته و در حالی که شب گذشته باشگاه پرسپولیس ترجیح داد عکسی از این بازیکن در گزارش تصویری قرار ندهد اما امروز تصویر او در سایت باشگاه دیده می‌شود.

پیش از اینکه او مورد غضب یحیی قرار بگیرد، به نظر می‌رسید برای بازی پیکان زوج عبدی و تمیروف در خط حمله قرار خواهند گرفت اما حالا برای رسیدن به لاین آپ پرسپولیس باید یک روز دیگر صبر کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488nln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عذرخواهی و جریمه مهدی عبدی

مورد عجیب مهدی عبدی در پرسپولیس!
یک بازی و 973 دقیقه غیبت؛