تاریخ انتشار: 1401/02/13 12:34
کد خبر: 22525

تارتار:‌ مسابقات در انتهای فصل حساس‌تر می‌شوند / بازی با هوادار 6 امتیازی است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:‌هر چقدر به پایان فصل نزدیک می شویم بازی ها حساس تر و سخت‌تر می شوند.
 تارتار:‌ مسابقات در انتهای فصل حساس‌تر می‌شوند / بازی با هوادار 6 امتیازی است

 مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با هوادار تهران اظهار داشت:‌هر چقدر به پایان فصل نزدیک می شویم بازی ها حساس تر و سخت‌تر می شوند. تیم‌ها تلاش مضاعفی از خودشان نشان می‌دهند به خصوص تیم هوادار که از ابتدای فصل تیمی جنگنده ، دونده و پرتلاش بوده است. این تیم به دنبال موفقیت است و با توجه به ثباتش تیم بسیار خوبی است.

 وی افزود: هوادار با توجه به اینکه در اولین سال حضورش در لیگ برتر است بسیار جنگنده و دونده ظاهر شد. عنایتی شناخت خوبی از تیمش دارد و این مسأله کار را برای ما سخت‌‌تر می‌کند. ما هم در نیم‌فصل دوم با تغییراتی که در تیم ایجاد کردیم شرایط بسیار خوبی را دنبال می‌کنیم به جز بازی با نفت مسجدسلیمان که کمک داور مسابقه ما را بازنده کرد و به اشتباه باعث شد که ما شکست بخوریم. در نیم‌فصل دوم شرایط‌مان بسیار خوب است امیدوارم بازیکنان‌مان خودشان را بیشتر باور کنند.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد بازی هفته آینده‌ای که با پرسپولیس در اصفهان خواهند داشت،‌گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم از الان زود است که در ارتباط با آن بازی صحبت کنیم تمرکزمان روی بازی با هوادار است بازی بسیار مهمی با هوادار داریم. با توجه به نزدیکی که دو تیم در جدول دارند، باید دست پر از میدان خارج شویم تا شکست بازی قبل را جبران کنیم.

تارتار در مورد مصدوم و محرومان تیمش گفت:‌ حامد نورمحمدی و حبیب‌ سرعباسی را به دلیل محرومیت نداریم و بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند.

وی در مورد اینکه بعد از 4 برد متوالی که تیمش به دست آورد و یک باخت در هفته پایانی لیگ دچار وقفه شد، گفت: همیشه وقفه و تعطیلات باعث می‌شود که کیفیت لیگ ما پایین بیاید. بحث فقط تیم ما نیست همه تیم‌ها این شرایط را دارند. ما سعی کردیم با بازی‌های تدارکاتی خوب تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم. ان‌شاءالله بتوانیم فردا روند موفقیت‌آمیزمان را در نیم‌فصل دوم ادامه دهیم. در بازی با نفت‌مسجدسلیمان هم اسیر اشتباه کمک داور شدیم.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه در مورد شرایط فنی مسابقه با هوادار گفت:‌ این بازی می‌تواند بازی بسیار سختی باشد و همیشه با توجه به اینکه هوادار تیم دونده و فیزیکی است. واقعا انگیزه بالایی دارند، این بازی 6 امتیازی است و ما هم نتایج خوبی در نیم‌فصل دوم به دست آورده‌ایم. ما حتما باید دست پر از این بازی خارج شویم. از بازگشت هواداران به ورزشگاه هم خیلی خوشحالم و امیدوارم فردا هم شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم و از حمایت آنها هم نهایت بهره را ببریم.

وی در مورد اینکه تیم ملی بازی تدارکاتی مناسبی برای جام‌جهانی نداشته گفت: ما فقط در مورد بازی فردا می‌توانیم صحبت کنیم تمرکز ما روی 6 بازی باقیمانده لیگ است که اهمیت زیادی برای ما و بازیکنان‌مان دارد. تمرکزمان روی بازی‌های باشگاهی است تا به موقع در مورد تیم ملی هم صحبت کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36elbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گاندوها آماده برگزاری مسابقه با پرسپولیس