تاریخ انتشار: 1401/02/13 23:08
کد خبر: 22502

اختصاصی/ رحمتی به دنبال انتقام فینال از ساکت در اراک/ جنگ امیر و جواد در اهواز

هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فردا با انجام 6 بازی به اتمام می رسد .
اختصاصی/ رحمتی به دنبال انتقام فینال از ساکت در اراک/ جنگ امیر و جواد در اهواز

رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فردا با انجام 6 بازی به اتمام می رسد تا پرونده این هفته نیز بسته شود. براساس برنامه بازی‌ها قرار بر این بود که دیدار تیم‌های شهر خودرو و صنعت نفت آبادان امروز برگزار گردد که به دلیل لغو پرواز آبادانی ها به فردا چهارشنبه موکول گردید.

شهرخودرو _صنعت نفت آبادان/ آخرین تلاش ها برای بقا

شهرخودرو مشهد و صنعت نفت ابادان در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار برای نماینده مشهد 6 امتیازی محسوب می‌شود چرا که شهر خودرو در قعر جدول رقابت ها به سر می برد و از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول محسوب می شود. اما باتوجه به توقف تیم هایی همچون نفت مسجد سلیمان و فجر سپاسی شیراز در هفته های اخیر شهرخودرو این شانس را دارد تا باکسب حداکثر امتیازات درهفته های پیش رو در لیگ برتر ماندگار شود.

 

هوادار تهران _ذوب آهن اصفهان/ جان سخت های نیم فصل دوم

شاگردان عنایتی و تارتار در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که رضا عنایتی با هوادار روز های خوبی را سپری میکند و درتلاش است در بازی های پیش رو با کسب حداکثر امتیازات لیگ برتر را با رتبه مناسب به پایان برساند.

مهدی تارتار هم ثابت کرده با تعطیلات  میان فصل رابطه خوبی ندارد و گاندوهای اصفهانی پس از تعطیلات با عدم هماهنگی پا به میدان می‌گذارند. البته تارتار در نیم فصل دوم‌ نتایج بدی نگرفته و در تلاش‌ است که این روند را ادامه دهد.

آلومینیوم اراک_نساجی مازندران/ انتقام فینال در اراک

آلومینیوم اراک پس از طی کردن فراز و نشیب با رسول خطیبی، مهدی رحمتی را برای ادامه فصل جایگزین سرمربی خود کرد تا فصل را با رتبه مناسب پشت سر بگذارد. مهدی رحمتی در جام حذفی تا یک قدمی کسب جام با آلومینیوم رفت اما نساجی با هدایت ساکت الهامی اجازه این کار را به مهدی رحمتی نداد.

حواشی بسیار زیاد فینال جام حذفی سبب شده تا بازیکنان اراک با انگیزه مضاعف روبروی نساجی ایستادگی  کنند و درسوی مقابل ساکت الهامی با هدف دبل مقابل آلومینیوم آماده هفته بیست و پنجم خواهد شد.

 

فولاد خوزستان _گل گهر سیرجان/ این جنگ امیر و جواد را جدی بگیرید

فولاد و گل گهر در شرایطی اماده تقابل با یکدیگر میشوند که جواد نکونام پس از صعود از مرحله گروهی آسیا درتلاش است تا با درخشش درلیگ برتر فولاد را در روزهای اوج نگه دارد و فصل را با حضور در جمع پنج تیم برتر به پایان برساند.

 در سوی مقابل گل گهر قلعه نویی خودش را پیدا کرده که با بازگشت به روند صعودی خود خودش را به بالای جدول رسانده و باهدف شکست فولاد و رسیدن به رده چهارم جدول برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qmqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/یحیی فقط به انتقام می‌اندیشد/ مس رفسنجان در اندیشه جایگاه سومی/ نویدکیا فرصتی برای لغزش ندارد/ بازی مرگ و زندگی برای تارتار