تاریخ انتشار: 1401/02/13 23:48
کد خبر: 22484

اختصاصی/ سپاهان - استقلال؛ پاگشایی فرهاد از سپاهان برای رسیدن به قهرمانی

در هفته بیست و پنجم رقابت استقلال تهران و سپاهان جذابیت های خاص خود را دارد و فرهاد می داند این بازی تا چه اندازه برای او و کسب عنوان قهرمانی دارای اهمیت است .
اختصاصی/ سپاهان - استقلال؛ پاگشایی فرهاد از سپاهان برای رسیدن به قهرمانی

هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر از امروز چهارشنبه پیگیری می‌شود که در حساس‌رین بازی‌ها سپاهان میزبان استقلال خواهد بود‌. این مسابقه برای استقلال بسیار اهمیت دارد که شاگردان مجیدی به دنبال رسیدن به قهرمانی هستند.

سپاهان پس از حذف از آسیا به ایران برگشت تا شاید به کسب نتایج خوب در لیگ برتر، اتفاق تلخ عربستان را به فراموشی بسپارد. شاگردان محرم نویدکیا در مسابقات آسیایی انتظارت را برآورده نکردند و با شکست های عجیب و غریب از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند. آنها کور سوی امیدی برای قهرمانی در لیگ دارند که اگر مقابل استقلال و پرسپولیس به برتری برسند، شاید بتوانند جام قهرمانی را از چنگ سرخابی ها دربیاورند؛ در غیره این‌صورت زردپوشان اصفهانی دیگر شانسی نخواهند داشت.

در سوی مقابل استقلال ۶ فینال را برای رسیدن به قهرمانی در پیش رو دارد که خود فرهاد مجیدی به خوبی می‌داند یکی از مهمترین بازی‌ها، همین بازی با سپاهان است و نباید امتیاز از دست دهد. از دست دادن هر امتیازی کار آبی پوشان را سخت تر می کند، به این خاطر که هنوز پرسپولیس رقیب جدی برای شاگردان مجیدی محسوب می شود و نباید اجازه دهد، این تیم به صدر جدول نزدیک شود. ناگفته نماند حضور بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس در سپاهان حساسیت بازی را دوچندان کرده که قطعا تقابل محمد رشید مظاهری با شاگردان مجیدی جذاب خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5x7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال به دنبال انتقال قرضی دروازه بان جدید