تاریخ انتشار: 1401/02/14 14:23
کد خبر: 22456

هدف مهم استقلال؛ کلین شیت بعد از سه فصل

استقلال در دو دیدار قبلی خود در اصفهان نتوانسته است دروازه خود را برابر سپاهان بسته نگه دارد.
هدف مهم استقلال؛ کلین شیت بعد از سه فصل

شبه گزارش "ورزش سه"، یکی از چند دیدار سخت و دشوار استقلال برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر از راه رسید و شاگردان فرهاد مجیدی امروز در اصفهان به مصاف سپاهان می‌روند. پیروزی در این دیدار سخت و دشوار می‌تواند گام بزرگی به‌سوی قهرمانی آبی‌پوشان باشد.

استقلال در حالی امیدوار است که امروز سپاهان را در نقش‌جهان شکست دهد که این تیم در دو سفر قبلی خود به اصفهان موفق نشده است که دروازه‌اش را بسته نگه دارد. آنها فصل قبل با هدایت محمود فکری به مصاف تیم نویدکیا رفتند که آن بازی با 2 گل به سود سپاهان به پایان رسید.

در لیگ نوزدهم نیز آبی‌پوشان با هدایت استراماچونی به دیدار سپاهان با مربیگری امیر قلعه‌نویی رفتند که آن مسابقه جذاب و دیدنی در نهایت با نتیجه تساوی 2–2 به پایان رسید. پیش از آن و در لیگ هجدهم، استقلال با هدایت شفر در اصفهان برابر زردپوشان این شهر با تک گل پاتوسی به پیروزی دست‌ یافت و آن بازی، آخرین دیداری است که آبی‌ها موفق به کلین شیت شدند.

حالا استقلال امیدوار است پس از سپری شدن دو فصل و در سومین سفر خود به دیار زاینده‌رود، بتواند با درخشش خط دفاعی و سیدحسین حسینی، دروازه‌اش را بسته نگه دارد چرا که پیروزی در این دیدار بزرگ، می‌تواند ضامنی برای کسب عنوان قهرمانی تیم مجیدی باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ek5r9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی:اگر باشگاه مصمم به صعود باشد فصل بعد هم در خدمت باشگاه هستم/باشگاه مس در حاضر نشدن رقبایش مقصر نبود