تاریخ انتشار: 1401/02/14 14:46
کد خبر: 22454

رویای بزرگ رشید مقابل استقلال

رشید مظاهری از آسیای فصل گذشته تا آسیای امسال فاصله عرش تا فرش را طی کرد و بازی استقلال مسیر بعدی او را نشان خواهد داد.
رویای بزرگ رشید مقابل استقلال

بازیکن مشترک تیم استقلال صعودکرده از گروه مرگ فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا و سپاهان صعود نکرده امسال چه کسی است؟ برای پیدا کردن نام این بازیکن باید به سراغ رکوردداران گل خورده در تورنمنت امسال برویم؛ جایی که رشید مظاهری رتبه اول را به خود اختصاص داده است. او که سال گذشته را به عنوان یکی از ستاره‌های لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشت امسال با ثبت یکی از بدترین آمار موجود در میان دروازه‌بان‌ها با آن خداحافظی کرد. این خداحافظی البته شاید پایان روزهای بد رشید مظاهری نباشد و خبرهایی که در مورد نیمکت‌نشینی او در بازی با استقلال شنیده می‌شود نشان از آن دارد که احتمالا روزهای بدتری هم در راه است. 

کری برای مربی سابق

محمدرشید مظاهری زمانی‌که تهران را برای رفتن به اصفهان ترک کرد خیلی از هواداران آبی از این تصمیم باشگاه انتقاد کردند. این انتقال می‌توانست به معنای انتقال جام از تهران به اصفهان باشد. سپاهان برای باقی‌ماندن در کورس قهرمانی یک دروازه‌بان خوب می‌خواست و مظاهری می‌توانست همان گمشده‌اش باشد. در نهایت اما این اتفاق نیفتاد و مظاهری که با پوشیدن پیراهن سپاهان و شروع قابل قبول در اصفهان کری‌های زیادی برای تیم و سرمربی سابقش خواند خیلی زود خیال هر دو طرف را بابت خارج شدن یک حریف از دور رقابت راحت کرد. مربی با شخصیت و مورد علاقه رشید حالا شاید تصمیم بگیرد تا او را در مهم‌ترین و حیثیتی‌ترین بازی برایش نیمکت‌نشین کند. او قبل از بازی با الدحیل مصاحبه بدموقعی انجام داد. مصاحبه‌ای که نه تنها واکنش استقلالی‌ها را به دنبال داشت که حتی سپاهانی‌ها را هم عصبانی کرد. شاید در ابتدا مطرح کردن اینکه «یک سرمربی علاوه بر عشق و علاقه، علم و دانش می‌خواهد و از همه مهم‌تر شخصیت می‌خواهد. آن‌که باید متوجه شود، متوجه می‌شود!» یک کری جذاب به حساب بیاید. بازی با الدحیل و خوردن 5 گل از این تیم اما باعث شد تا این مصاحبه کارکردی برعکس و علیه گوینده‌اش پیدا کند. سپاهانی‌ها احتمالا معتقدند دروازه‌بان‌شان به جای کری خواندن برای دیگران بهتر است تمرکزش را روی مهار ضربات اولونگا بگذارد. بازیکنی که در زمان استقلال هم حسابی مظاهری را غافلگیر کرده بود. آقای گل فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، تا امروز 13 گل در این تورنمنت به ثمر رسانده که 8 گل آن وارد دروازه رشید مظاهری شده است. 5 گل با پیراهن استقلال و 3 گل با پیراهن سپاهان حاصل رویارویی رشید مظاهری با این ستاره بوده است.

رویای بزرگ رشید مقابل استقلال

روزهای کابوس‌وار آسیایی برای رشید مظاهری تمام شد. یک احتمال این است که او در روزهای بعدی احتمالا جایش را به کریستوفر کنت بدهد و این یک عقب‌گرد دیگر برای دروازه‌بان سابق تیم ملی محسوب می‌شود. هنوز البته مشخص نیست که شماره یک سپاهانی‌ها مقابل استقلال چه کسی خواهد بود. از میان حالت‌های موجود فقط یک حالت می‌تواند شرایط رشید را بعد از کابوس آسیایی عوض کند و آن هم این است که هم درون دروازه قرار بگیرد و هم با یک کلین‌شیت به رقم زدن اولین شکست استقلال کمک کند. این رویای شیرین و دور از دسترس در اصفهان رقم خورد یا مظاهری روزهای نه چندان دلخواهش را بعد از آسیا در نصف جهان هم ادامه خواهد داد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byvlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اتمام بلیت فروشی دیدار استقلال و سپاهان/ ورودی هواداران دو تیم جدا شد