تاریخ انتشار: 1401/02/14 22:58
کد خبر: 22416

بالاخره یک مربی هم از من خوشش نمی‌آید/ از عملکردم راضی‌ام

اصفهان- دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت:سال‌ها است فوتبال بازی می‌کنم و خوب یک مربی هم از من خوشش نمی‌آید. بالاخره فوتبال همین است و از هواداران دو تیم عذرخواهی می‌کنم.
بالاخره یک مربی هم از من خوشش نمی‌آید/ از عملکردم راضی‌ام

رشید مظاهری پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت پیش از بازی سمت نیمکت تیم استقلال و تمام نیمکت‌نشینان این تیم و کادر فنی رفتم. بازی بسیار خوبی بود و دو تیم از فوتبال سپاهان لذت بردند، با بدشانسی و به دلیل خستگی بازیکنان ما توپ‌ها وارد دروازه نشد.

وی ادامه داد: هر چهار مدافع ما در تمامی بازی‌های آسیایی بازی کردند و دو دفاع کناری تیم ما فشار زیادی را تحمل کردند. با این حال همه بچه‌ها عالی بودند و از عملکرد خودم نیز رضایت دارم. انگیزه‌های خودم را برای این بازی داشتم و تا جایی که توانستم با تمرکز وارد زمین شدم.

بازیکن تیم سپاهان درباره حضور هواداران در ورزشگاه اظهار کرد: واقعاً دلمان برای هواداران تنگ شده بود و جو بسیار خوبی در ورزشگاه حاضر بود. امیدوارم تدارکات لازم برای ادامه حضور تماشاگران دیده شود. فوتبال با هوادار متفاوت است و خواهش داریم این روند ادامه پیدا کند.

مظاهری درباره برخوردش با تماشاگران استقلال، گفت: پس از حضور در سپاهان فضای مجازی را کنار گذاشتم و رسانه‌ها را هم تا جایی که می‌شود دنبال نمی‌کنم، تمام تمرکزم روی کار خودم است. در شائن من و باشگاه سپاهان برخی صحبت‌ها نبود و کاری به صحبت‌های طرف مقابل هم ندارم، سال‌ها است فوتبال بازی می‌کنم و خب یک مربی هم از من خوشش نمی‌آید. بالاخره فوتبال همین است و از هواداران دو تیم به دلیل پایین آوردن کلاس کار باشگاه سپاهان عذرخواهی می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5kxr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی: نام بازیکنان مورد نظرمان را برای نقل و انتقالات زمستانی به باشگاه اعلام کرده ایم