تاریخ انتشار: 1401/02/15 07:01
کد خبر: 22411

استقلال نیمه دوم افت کرد/ فشار روی بازیکنان زیاد بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید تساوی این تیم برابر سپاهان و کم شدن فاصله امتیازی با پرسپولیس فشار روی آبی پوشان را بیشتر کرده است.
استقلال نیمه دوم افت کرد/ فشار روی بازیکنان زیاد بود

ایمان عالمی در گفت‌وگویی، درباره تساوی یک بر یک استقلال برابر سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار کرد: بازی جذاب و تماشایی بود و دو تیم از بازی برد می‌خواستند. استقلال در دقایق ابتدایی به گل رسید و در ادامه سپاهان با تلاش مضاعف در همان نیمه نخست تواست گل تساوی را به ثمر برساند. شرایط به گونه‌ای بود که از نظر تاکتیکی گاهی استقلال سوار بازی می‌شد و گاهی سپاهان بازی را در اختیار می‌گرفت. نکته مهم این بازی حضور تماشاگران بود که جذابیت بازی را دو چندان کرده بود. از نظر تاکتیکی و ترکیب دو تیم، استقلال با ترکیب بهتری کار کرد و با انجام تعویض‌هایی در نیمه دوم استقلال افت کرد. به هر حال سپاهان در خانه بازی می‌کرد و استقلال توانست روند بدون شکست خود را پی بگیرد.

وی افزود: روی صحنه گلی که استقلال دریافت کرد، خط دفاع تیم جا ماند و سپاهان ضد حمله بسیار تاکتیکی زد و باعث شد استقلال در خط دفاع به هم ریخته باشد. سپاهان فرصت‌هایی داشت اما مغانلو نتوانست گل بزند. استقلال بعد از هفته‌ها تعطیلی بد بازی نکرد و با آمادگی خوبی کار کرد. شاید بگویند سپاهان با توجه به عملکردش در آسیا شرایط خوبی نداشت اما در برابر استقلال با روحیه بازی کرد و از نظر تاکتیکی خوب بود.

وی درباره صحنه گلی که استقلال به ثمر رساند هم گفت: روی آن صحنه به خوبی ارسال انجام شد و استقلال به گل رسید. مشخص بود استقلال روی این گل تمرین کرده بود. در مجموع بازی پر هیجان و تماشایی را شاهد بودیم.

عالمی درباره کم شدن فاصله امتیازی استقلال و پرسپولیس هم گفت: شاید فشار روی استقلال زیاد شد اما فراموش نکنید در بازی برابر سپاهان این تیم به دنبال برد بود اما در خط دفاعی اشتباهاتی رخ داد و سپاهان به گل تساوی رسید. استقلال می‌دانست در بازی چند ساعت بعد پرسپولیس می‌توانست برنده باشد و همین امر روی روحیه بازیکنان تاثیرگذار بود.

وی درباره بازی‌های آینده استقلال در لیگ بیست‌ویکم هم گفت: استقلال الان به دنبال حفظ صدرنشینی خود است. شهرخودرو هم در انتهای جدول به دنبال برد است و بازی بعدی استقلال برابر شهرخودرو سخت خواهد بود. این بازی برای استقلال پر چالش خواهد بود و باید همه توانش را به کار بگیرد تا برنده از زمین خارج شود. فاصله ۴ امتیازی با پرسپولیس برای استقلال خطرناک خواهد بود. تیم‌ها در صدر جدول برای برد بازی می‌کنند این موضوع کار را سخت می‌کند تا بتواند جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kebra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال نباید دل‌خوش به فاصله‌اش با رقیب باشد/ سپاهان خطرناک است