تاریخ انتشار: 1401/02/15 14:19
این دو نیمکت سایه هم را با تیر می‌زنند
کد خبر: 22398

دلخوری‌های دو طرفه مربیان و کادر پرسپولیس و پیکان

دیدار پرسپولیس و پیکان بدون عکس یادگاری مربیان دو تیم شروع شد.
دلخوری‌های دو طرفه مربیان و کادر پرسپولیس و پیکان

 دیدار پرسپولیس و پیکان در شرایطی شروع شد که برخلاف همه مسابقات لیگ برتر مربیان دو تیم عکس یادگاری با هم نگرفتند.

در روزی که یحیی گل محمدی سرمربی سرخ‌پوشان محروم بود و کنار زمین حضور نداشت، حمید مطهری دستیار او لب خط مسئولیت هدایت بازیکنان را برعهده گرفت. با توجه به میزبانی تیم پرسپولیس مقابل پیکان تصور می شد مثل همه بازی های لیگ برتر نیمکت نشینان این تیم قبل از بازی به سمت نیمکت پیکان بروند و با آنها خوش و بش کنند.

ry0o5tbs

اگرچه برخی مربیان پرسپولیس که سابقه همکاری با نیمکت نشینان پیکان در گذشته را داشتند، در مسیر رسیدن به نیمکت خودی از جلوی نیمکت پیکان رد شدند و با مجتبی حسینی و همکارانش خوش و بش کردند اما افشین پیروانی مدیر تیم و حمید مطهری مربی پرسپولیس به سمت نیمکت پیکان نرفتند.

پیروانی و مطهری از بخش خندق ورزشگاه آزادی به نیمکت خودی رسیدند و از جلوی نیمکت پیکان رد نشدند. در نهایت هم بعد از مراسم اولیه بازی به سمت نیمکت نشینان پیکان نرفتند تا عکسی هم از خوش و بش مطهری به‌عنوان جایگزین یحیی کنار زمین و مجتبی حسینی از سوی عکاسان شکار نشود.

mihnjyzp

در این خصوص اما به نظر می رسد دلخوری هایی میان دو طرف وجود داشته باشد که از بازی رفت نشات می گیرد؛ در بازی رفت دو تیم پیکان و پرسپولیس درگیری های لفظی در اواخر مسابقه میان جلال امیدیان مربی پیکان و حمید مطهری رخ داد که شاهد مصاحبه هایی در این خصوص بودیم. مساله ای که احتمالا عامل اصلی عدم رویارویی مطهری و پیروانی با نیمکت نشینان پیکان بود.

این اتفاق در حالی رخ داد که با توجه به سابقه همکاری حسینی و گل محمدی در سالیان گذشته، به نظر می رسید اگر یحیی کنار زمین حضور داشت، شخصا برای خوشامدگویی به سمت همکار سابقش می رفت.

gqnzii20

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qvyg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و پیکان