تاریخ انتشار: 1401/02/17 12:45
کد خبر: 22317

نامجو مطلق: پرسپولیس به سپاهان امتیاز می دهد

مجید نامجو مطلق از استقلالی ها می خواهد روی حریفان خود در بازی های باقی مانده یک خط قرمز بکشند.
نامجو مطلق: پرسپولیس به سپاهان امتیاز می دهد

مجید نامجو مطلق در مورد تساوی استقلال و سپاهان به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوب و جذابی و جزو یکی از بازی خب خوب لیگ امسال بود. دو تیم خوب و با کیفیت مقابل هم قرار گرفتند. دلیل اینکه سپاهان نتیجه نگرفت به ضعف دفاعی این تیم بر می گردد که امسال نسبت به فاز حمله متزلزل تر هستند وگرنه خط حمله با کیفیتی دارد، تیم استقلال فوتبال بسیار با کیفیتی به نمایش گذاشت. به اعتقاد من یک امتیاز مقابل سپاهان می تواند نتیجه خوبی باشد به جهت اینکه در بازی های باقی مانده استقلال با تمرکز بیشتر جلو برود و پنج بازی اش را به حکم فینال نگاه کند و در تمام بازی ها باید تمام توانش را در گرفتن سه امتیاز به کار ببرند، تیم پرسپولیسی که تعقیب کننده استقلال است  در بازی‌های آینده می‌تواند امتیاز از دست بدهد، برای مثال بازی سپاهان و پرسپولیس می‌تواند به نفع استقلال تمام شود و در مجموع فکر می کنم نتیجه بدی نبود، در صورتی که استقلال در بازی های بعدی امتیاز از دست ندهد.
او در مورد رکورد نباختن های استقلال ادامه داد: به نظر من استقلال امسال نتایج خوبی گرفته و اگر از لحاظ آمار حساب کنید سابقه نداشته که یک تیم ۲۵ هفته شکست نخورد و این یک نکته خیلی مثبت برای تیم ما است. استقلال به خوبی در این امر موفق بوده ولی به همان اندازه که یک تیم برای قهرمانی به دفاع منسجم نیاز دارد خط حمله متحرک و توانمند هم نیاز دارد. استقلال در فاز حمله نفرات خوبی دارد ولی یک مقدار باید هماهنگی بیشتر شود و در ایجاد موقعیت  بیشتر زمان بگذارند.
هافبک سابق استقلال در مورد اینکه به نظرش این تیم مشکل نداشتن بازیساز دارد یا خیر گفت: من فکر می کنم استقلال بازیکنان بسیار خوبی گرفته به خصوص بازیکنان خارجی؛ مثلاً بازیکنی مثل حسین زاده را بعد از ۲,۳ بازی گفتم که میتواند پدیده شود که خوشبختانه این امر محقق شده و جزو بازیکنان تاثیر گذار است. آمانوف هم بازیکنان بسیار خوب و توانمندی است، او یک پنالتی در بازی با نساجی از دست داد و گویا ۵۰ پنالتی در تمرینات گل کرده بود ولی در آن بازی یک اتفاق افتاد و پنالتی را از دست داد و شاید از لحاظ روحی روانی کمی رویش تاثیر گذاشت ولی می تواند نقش بازیساز را در استقلال بازی کند.
پیشکسوت استقلال در مورد دیدار استقلال و شهرخودرو نظرش را اینگونه بیان کرد: در این مقطع برای استقلال نام تیم حریف نباید مهم باشد، یعنی همه تیم ها را به عنوان رقیب سرسخت در نظر بگیرند و تمام تلاششان را بکنند در بازی های باقی مانده استقلال باید روی اسم حریف یک خط قرمز بکشد و همه بازی ها را همانند یک فینال ببیند. درست است  شهر خودرو جایگاه مناسبی در جدول ندارد ولی همین تیم ها می توانند خیلی خطرناک باشند چون چیزی برای از دست دادن ندارند و این بازی می‌تواند تا حدودی برایشان تعیین کننده باشد ولی از نظر توان فنی اصلاً قابل قیاس نیستند. به خصوص اینکه استقلال در آزادی بازی می کند و نکته مثبتی که الان در فوتبال ما به وجود آمده حضور هواداران است که می تواند کمک شایانی به تیم های پرطرفدار بکند و با حمایت آن ها استقلال می تواند سربلند بیرون بیاید.
نامجو مطلق یاد آور شد: از همه می خواهم تیم استقلال را حمایت کنند که بتواند به امید خدا قهرمان شود. قطعا حضور تماشاگران در بازی های خانگی تاثیر گذار است به اعتقاد من اگر در این بین کمی بهتر مدیریت می شد استقلال می توانست دو جام بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qalj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس مقابل پیکان؛ بدون گلزن، بدون تماشاگر