تاریخ انتشار: 1401/02/18 10:15
کد خبر: 22277

محمدی: برای هواداران واقعی فرد مهم نیست/ می‌خواهیم در رده‌های پایه متفاوت باشیم

سرپرست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: حق هر کسی است که انتقاد کند اما سعی می‌کنم با عملکردم نظر این افراد را تغییر دهم.
محمدی: برای هواداران واقعی فرد مهم نیست/ می‌خواهیم در رده‌های پایه متفاوت باشیم

محمد محمدی درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: مدت‌ها بود که صحبت‌ می‌کردیم در کدام پست می‌توانم مثمر ثمر باشم و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که در پست معاونت ورزشی حضور داشته باشم. اتفاقات خوبی را برنامه‌ریزی می‌کنیم تا در بحث‌های پایه متفاوت‌ باشیم. در موارد دیگر که سرمربی مدنظرش است سعی می‌کنیم آرامش خوبی در تیم حکمفرما باشد تا در پنج هفته پایانی حداکثر امتیازات را کسب کنیم. مطمئناً بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش‌شان را در زمین می‌کنند و ما هم تمام توان‌مان را می‌گذاریم تا بیرون زمین حقی از تیم ضایع نشود.

وی درباره آخرین شرایط تیم‌های پایه تیم پرسپولیس عنوان کرد: محسن خلیلی سال گذشته مدیر تیم‌های پایه بوده و زحمت کشیده است. چند طرح و برنامه جدید از نفرات جدید آمده و سعی می‌کنیم در این هفته به جمع‌بندی برسیم؛ اما دیدگاه‌مان در فصل جاری فرق خواهد کرد. به دنبال استعدادیابی و این موضوع هستیم تا نفرات جدید را به تیم بزرگسالان معرفی کنیم.

سرپرست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقاداتی که نسبت به حضورش در این باشگاه مطرح می‌شود، گفت: من با این جو غریبه نیستم. کسی که در فوتبال باشد این چیزها را قطعاً تجربه کرده است. تمام انتقادات را قبول می‌کنم و چیز خاصی نیست. هیچ جواب خاصی هم ندارم، حق هر کسی است که انتقاد کند. خیلی از دوستان با پیام‌های خوب‌شان به من امیدواری می‌دهند و می‌فهمم برای هواداران واقعی فرد مهم نیست و به دنبال موفقیت تیم‌شان هستند. همه آنها به من می‌گویند کارت را محکم انجام بده.

محمدی افزود: همه انتقادات را به جان می‌خرم و با تمام وجود و بدون مشکل کارم را انجام می‌دهم. در دوران بازی هم سعی می‌کردم با عملکردم پاسخ دهم؛ الان هم سعی می‌کنم کسانی که انتقاد می‌کنند نظرشان تغییر کند. تمام تلاشم را می‌کنم تا عِرق و تعصب را به باشگاه نشان دهم. سعی می‌کنم با عملکردم انتقادات را کم کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayo5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به تبریز