تاریخ انتشار: 1401/02/19 11:00
کد خبر: 22238

شهرخودرو به دنبال شگفتی است/ مهاجمان فرصت‌ها را از دست ندهند

کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نباید حریفش را دست کم بگیرد گفت: شهر خودرو به دنبال شگفتی است و می‌خواهد از تهران دست خالی برنگردد.
شهرخودرو به دنبال شگفتی است/ مهاجمان فرصت‌ها را از دست ندهند

خصوص تساوی استقلال برابر سپاهان اصفهان گفت: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم. یک فوتبال سرعتی، رو به جلو و تهاجمی بازی کردن دو تیم باعث شد تا علاقه مندان به فوتبال یک بازی جذاب را ببینند البته سپاهان در شرایط مسابقه بود چون به تازگی از لیگ قهرمانان بازگشته اما استقلال چند هفته‌ای دور بود و تنها به بازی‌های تدارکاتی اکتفا کرده بود.

وی ادامه داد: آبی‌ها به دنبال کسب امتیاز بودند و نمی‌خواستند بازنده باشند. چون با این ترکیب هم رکورد نباختن را حفظ کردند و هم به یک امتیاز حساس دست پیدا کردند.
کارشناس فوتبال در مورد دیدار استقلال برابر شهر خودرو هم گفت: همیشه این بازی‌ها خطرناک است. شهر خودرو انگیزه بالایی دارد تا بتواند بر تهران از استقلال امتیاز بگیرد. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و می‌خواهند تیمی باشند که اولین باخت را به استقلال تحمیل می‌کنند. شهر خودرو شرایط خوبی در جدول ندارد. استقلال هم باید از این فرصت به دست آمده استفاده کرده و در تهران حریفش را شکست دهد تا بتواند فاصله امتیازی خود را با رقیب قدیمی اش حفظ کند.

حیدری در پاسخ به این پرسش که چه فاکتورهایی می‌تواند باعث قهرمانی استقلال در این فصل شود گفت: اول حفظ آرامش، دور شدن از مسائل حاشیه‌ای و تمرکز بر روی ۵ بازی باقی مانده فاکتورهای اصلی رسیدن استقلال به قهرمانی است. همه چیز دست خود استقلال است. ۴ امتیاز از رقیب جلو هستند و باید دقت کنند تا دیدارهای باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذارند.

وی در مورد گل نزدن مهاجمان استقلال و عدم گذشت در پاس دادن گفت: با توجه به اینکه مهاجمان استقلال چند هفته‌ای است گلزنی نمی‌کنند استرس زیادی به آنها وارد شده و می‌خواهند هر طور شده خودشان را اثبات کنند. در شرایطی قرار دارند که کمتر پاس گل می‌دهند و به دنبال این هستند تا زننده گل باشند. شاید اگر بازیکنی چون حسین زاده بهتر عمل می‌کرد استقلال الان چند امتیاز بیشتر داشت و راهش برای قهرمانی هموارتر بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهاجمان استقلال باید گذشت داشته باشند. فرصت‌ها را از دست ندهند و اجازه دهند هم بازی‌هایشان گل بزنند زیرا هدف پیروزی و رسیدن به قهرمانی است نه چیز دیگر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9ggg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین استقلال| ریگی با تیم تمرین کرد+ تصاویر